با حضور جانشین پدافند هوایی ارتش؛

سی و پنجمین یادواره شهدای سایت سوباشی برگزار شد

سی‌ و پنجمین یادواره شهدای سایت سوباشی با حضور جانشین پدافند هوایی ارتش و جمعی از مسئولان استانی در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 02August 2023

سی و پنجمین یادواره شهدای سایت سوباشی برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، در سی و پنجمین یادواره شهدای سایت رادار سوباشی که در استانداری همدان برگزار شد، با اشاره به دشمنی استکبار با تفکر شیعی، اظهار داشت: شیعه فرهنگ الهی است و ریشه در تعالیم الهی و فضلیت‌هایی دارد که دشمن برای مقابله با آن مدام در حال طرح‌ریزی نقشه و ابجاد فتنه است.

وی با بیان اینکه شیعه به پشتوانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و به برکت خون پاک شهدا در مقابل زیاده خواهی استکبار ایستاده است گفت: ما مکتب عاشورا که درس آزادگی و ظلم‌ستیزی است را درک کرده‌ایم و به این خاطر سال‌هاست در مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

امیر سرتیپ الهامی با اشاره به اینکه شهدای سوباشی با تاسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کردند اظهار داشت: ایران اسلامی هنوز در مسیر خون سرخ شهادت است و این حلقه ارزشمندی است که البته دشمن تلاش می‌کند آن را از ما بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن بداند مردم ما جان می‌دهند، اما از آرمان خود که ریشه در خون شهدا دارد نمی‌گذرند، گفت: شیعه که امروز خار چشم دشمنان شده است، ریشه در مکتب عاشورا دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها