به گزارش دفاعپرس از مشهد، کاپیتان «رضا نخجوانی» مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در نشست هماندیشی مدیران ستادی و فرودگاههای کشور که با محوریت هماهنگی پیرامون اربعین حسینی به میزبانی فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد امروز در مشهد برگزار شد، با بیان اینکه خدماترسانی به مسافران و چشیدن طعم خدمت بیمنت به مردم بزرگ ایران یکی از سیاستهای اصلی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه فرودگاهها با تسهیلات فرودگاهی مورد قضاوت مردم قرار میگیرند، باید نظارت دقیقی بر کیفیت خدمات فرودگاهی صورت گیرد تا مسافر رنجیدهخاطر نشود.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه خدمات فرودگاهها باید مبین احترام به حقوق مسافر باشد در این راستا، مدیریت و کاهش ایستایی در ترمینالها و نمایش تأخیر در نمایشگرها حائز اهمیت است.
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با تأکید بر توجه به متناسبسازی محیطهای فرودگاهی در مناسبتهای ملی و مذهبی، گفت: مناسبتهای ملی، مذهبی و فرهنگی باید در محیطهای فرودگاهی نمود عینی داشته و طراحیها و تزئینات داخلی ترمینالها برای مسافران آرامشبخش باشد.
نخجوانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی، بیان داشت: امسال سفرهای اربعین بر خلاف سالهای گذشته، ۲۵ روزه انجام میشود و تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است؛ بر همین اساس پروازها از ۲۷ مرداد آغاز میشود و عملیات اربعین تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.
معاون وزیر راه و شهرسازی از تشکیل ستاد اصلی و فرعی اربعین حسینی در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا دستورالعملهای لازم و بخشنامهها ابلاغ شده تا هرچه سریعتر امکانات و پیشبینیهای لازم جهت خدماترسانی کامل به زائران حسینی در فرودگاههای کشور اندیشیده شود.
وی با بیان اینکه باید روح معنوی بر این مأموریت حاکم شود، یادآور شد: در این گردهمایی درصدد هستیم از نقطهنظرات، پیشنهادات و تجربیات سال گذشته برای بهبود و ارتقای خدمات به زوار اربعین حسینی استفاده کنیم.
انتهای پیام/