فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

رهبر حکیم و مکتب حسینی رمز پیروزی ملت بصیر ایران است

سردار رفیعی آتانی گفت: کسی نمی‌تواند ملت ایران را از مکتب امام حسین (ع) جدا کند چرا که ملت امام حسین (ع) مقتدر است. ما پیروزیم چرا که برخوردار از رهبری مدبر و حکیم و ملتی بزرگ و بصیر و مکتب بزرگ سیدالشهدا هستیم.
کد خبر: ۶۰۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ - 04August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع عزاداران هیئت امام رضا (ع) پونک، ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهد (ع) و با اشاره به موضوع حجاب اظهار داشت: حجاب موضوعی است که این روزها برآن می تازند و عده ای کف میدان ایستاده اند تا بیرق فاطمی بلند باشد در حالی که عده ای ناآگاهانه و عده ای با نقشه دشمن بر آن تاختند.

سردار رفیعی آتانی با بیان خاطراتی از یکی از آزادگان جنگ تحمیلی در کتاب «من زنده ام» و یادداشت حاج قاسم سلیمانی به نویسنده این کتاب گفت: دائم باید مراقب باشیم چرا که عالم محضر خداست و روا نیست در محضر خدا، آلوده گناه شویم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: ما همان حقیقت و همان جریان طیب و طاهر هستیم. بخشی از گفته ها و عمل ما در دلهایمان باقی می ماند، بخشی تبدیل به کتابی همچون «من زنده ام» می شود و بخشی نیز به زبان بیان می شود. اما با مراجعه به این اعمال و گفتار باید به خودمان یادآوری کنیم که عالم محضر خداست و گناه در محضر خدا روا نیست.

وی در ادامه با اشاره به پاسخ معصومه آباد نویسنده کتاب «من زنده ام» به یادداشت سردار سلیمانی عنوان کرد: این بانوی رزمنده در پاسخ به شهید سلیمانی بیان کرد که «وقنی شما را می بینم گویا شهید باکری، شهید زین الدین و دیگر شهدا را می بینم». این سخن گویای این مطلب است که شهدا در مکتب اهل بیت(ع) بوده و برای انجام یک کار واحد به میدان آمده اند.

سردار رفیعی آتانی افزود: در مکتب سیدالشهدا، مسیر یکی است و خط دیگری وجود ندارد. در این مسیر همه حسینی هستیم. نگاه ما به امام حسین(ع) در بیان مظلومیت ایشان فقط از این جهت نیست که عطشان به شهادت رسیدند همچنان که امام حسین(ع)، حقیقت آب، زلال و ولی خداست. بلکه مظلومیت ایشان از آن جهت است که دشمن یزید است که در مقام بوزینه ای است در لباس انسان در مقابل امام(ع) ایستاد.

این مقام نظامی تصریح کرد: ما مظلوم هستیم نه از آن جهت که آمریکا ما را تحریم کرده بلکه از آن جهت که دشمن ما را عده ای اراذل و اوباش کف خیابان به رخ ما بکشند در حالی که ما اینها را برادران و خواهران خود می پنداریم. اینها نااهلانی هستند که در دستگاه تربیت سیدالشهدا به مسیر درست بازمی‌گردند و ما با همین ها در مقابل همان دشمن می ایستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: شما ملت سرافراز ایران در برابر دشمنانتان مقتدر هستید و متجاوز را در حوزه فکر و اندیشه و جغرافیا تنبیه کرده اید و همه آنها را پشیمان کرده اید. در عملیات روانی دستگاه استکبار در نارامی های سال گذشته طوری وانمود می کردند که  ساعت بعد شما وجود ندارید در حالیکه امروز ۴۵ سال است که حضور مقتدرانه دارید و آنها نیستند و این وعده الهی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما مقتدریم، ما ملت امام حسینیم. ما در قرارگاه حسین بن علی(ع) هستیم و این جوانان مکتب حسینی در هیئت های سیدالشهدا(ع)، بر خلاف تبلیغات دروغ دستگاه استکبار، غوغا به پا کردند. کسی نمی تواند این ملت را از مکتب امام حسین(ع) جدا کند چرا که ملت امام حسین(ع) مقتدر است. ما پیروزیم چرا که برخوردار از رهبری مدبر و حکیم و ملتی بزرگ و بصیر و مکتب بزرگ سیدالشهدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار