قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی:

نهاد‌های متولی حجاب برای مقابله با توطئه دشمن هماهنگ عمل کنند

ترقی گفت: با اشاره به توطئه دشمن برای ترویج بی‌حجابی گفت: همه نهاد‌های متولی حجاب برای مقابله با این توطئه باید هماهنگ و یکپارچه عمل کنند.
کد خبر: ۶۰۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ - 04August 2023

نهاد‌های متولی حجاب برای مقابله با توطئه دشمن هماهنگ عمل کنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حمیدرضا ترقی» قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگویی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی همه نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی در بحث اجرایی کردن قوانین مربوط به حجاب اظهار داشت: در شرایطی که دشمن تمام امکانات خود را بسیج کرده برای اینکه بحث حجاب این ارزش اجتماعی و فرهنگی و دینی را در جامعه ما معطل و کمرنگ کند، به طور طبیعی ما هم در مقابل باید حساب شده عمل کنیم.

ترقی افزود: ما باید همه امکانات خودمان را بسیج کنیم و با یک برنامه‌ریزی و هماهنگی درست در همه نهاد‌های قانون‌گذاری و متولی حوزه حجاب بتوانیم به درستی و با هوشیاری در مقابل با این توطئه دشمن عمل بکنیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه خاطرنشان کرد: به طور قطع تمام دستگاه‌هایی که در این زمینه مسئولیت دارند چه مسئولیت فرهنگی، چه مسئولیت امنیتی و انتظامی و چه مسئولیت قضایی و چه مسئولیت آموزشی باید همه دست به دست هم بدهند و این توطئه و مقابله را به نحوی به سرانجام برسانند که بتوانند هم نشان بدهد که نظام و جامعه ما یکدست هست و هم در برابر این ناهنجاری و هماهنگ ایستاده است.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی دستگاه‌ها با یکدیگر برای مقابله با بدحجابی گفت: به طور قطع مقاومت در مقابل این اتحار کار دشوار و سختی خواهد بود و هزینه‌بر خواهد بود برای کسانی که بخواهند این قانون را زیر پا بگذارند.

ترقی تصریح کرد: نکته مهم این است که تمام نهاد‌های کشور باید به صورت یکسان در بحث قانون حجاب دغدغه داشته باشند و آن را در سازمان‌های خود رعایت و اجرا کنند و برای این موضوع هزینه بدهند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در ادامه گفت: همه نهاد‌ها و سازمان‌های کشور که متولی بحث حجاب و قوانین مربوط به آن هستند باید به گونه‌ای عمل کنند که موجب ترک فعل نشود و ترک فعل هم تنها مربوط به یک نهاد خاص نمی‌شود و در مورد تمام دستگاه‌های متولی حوزه حجاب صدق می‌کند.

وی در ادامه گفت: در این موضوع ما باید از همه نهاد حوزه فرهنگی مطالبه کنیم که به صورت هماهنگ در بحث قوانین مربوط به حجاب یکپارچه عمل کرده و به ملت پاسخگو باشند.

ترقی اظهار داشت: کوتاهی هر یک از این دستگاه‌ها موجب اختلال در روند اجرای قانون خواهد شد و اگر این هماهنگی در همه سطوح فرهنگی در بحث حجاب و قوانین مربوط به آن صورت بگیرد ما یک کار نتیجه‌بخش در حوزه حجاب را شاهد خواهیم بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار