در جمع کارکنان مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی؛

جانشین فرمانده نهاجا: دستاورد‌های بسیار خوبی در عرصه مقابله با انواع تهدیدات داریم

امیر سرتیپ هادیان گفت: در عرصه مقابله با انواع تهدیدات، به پیشرفت‎ها و دستاورد‌های بسیار خوبی دست یافته و توانسته‌ایم در این راستا تولید قدرت و امنیت کنیم.
کد خبر: ۶۰۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ - 05August 2023

امیر سرتیپ هادیانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی اظهار داشت: مرکز آموزش درجه‌داری شهید خضرایی به‌عنوان یکی از برترین‌های مراکز تربیتی نیروی هوایی ارتش، افتخارات فراوانی را برای مجموعه نهاجا کسب کرده است.

امیر سرتیپ هادیان با اشاره به ضرورت تلاش حداکثری و کار جهادی در ارتقای سطح علمی و آموزشی مراکز آموزشی نیروی هوایی تأکید کرد: باید در این راستا با قدرت بیشتر و به صورت جهادی و تحول‌گرا تلاش کنیم و تمام منابع را به بهترین نحو به کار بگیریم تا جوانانی شایسته، مؤمن، برومند، متخصص و ولایتمدار تقدیم این کشور کنیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی دشمن در عصر حاضر عنوان کرد: طبق بیانیه گام دوم انقلاب، تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نیرو‌های مسلح است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با تهدیدات و جنگ‌های شناختی و ترکیبی وظیفه ما به عنوان سربازان نظام اسلامی بیش از پیش است، گفت: به برکت خون شهدا، آزادگان و ایثارگران سرافراز در عرصه مقابله با انواع تهدیدات، به پیشرفت‎ها و دستاورد‌های بسیار خوبی دست یافته و توانسته‌ایم در این راستا تولید قدرت و امنیت کنیم.

امیر سرتیپ هادیان در پایان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا با کمک نیروی انسانی متخصص و متعهد می‌توانیم در زمینه‌های مختلف به فناوری و نوآوری دست یابیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار