برگزاری جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل

جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت با مضامین ملی و عاشورایی در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ - 05August 2023

برگزاری جشنواره استانی  شعر دفاع مقدس و مقاومت  در اردبیل«سیدسعید اطهرنیاری» دبیر اجرایی جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: شعر دفاع مقدس، میراثی معنوی و دفتری زرین، افتخار آفرین در کارنامه هزار ساله شعر و ادب فارسی است.

وی افزود: شعری که راوی صادق حماسه ایثار و آمیزه‌هایی از عشق، شور و شعور است. شعری که پیشانی نوشتش «هیهات منا الذله» است و آبرو و اعتبارش در عشق به امام خمینی (ره)، شهادت طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌طلبی است.

سعیدی با اشاره به اینکه دبیرخانه در این دوره از جشنواره در ۱۱ محور پذیرای آثار شاعران استان می‌باشد؛ افزود: شاعران عزیز استان می‌توانند آثار خود را در بخش عمومی شعر دفاع‌مقدس (موضوعاتی از قبیل شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان، خانواده و...)، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس و مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس، ولایت‌محوری و جهاد تبیین (پرچم، ایمان و امید، ایران قوی، هویت ملی، محرومیت‌زدایی و حرکت‌های جهادی)، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و نقش زنان، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع‌مقدس و شهدای مدافع امنیت، شعر دفاع‌مقدس و شهدای روحانی، شعر دفاع‌مقدس، دانشجو و دانش‌آموز و طنز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر اجرایی جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت اردبیل یادآور شد: مهلت ارسال آثار تا ۲۵ شهریور بوده و اختتامیه جشنواره با شناخت نفرات برتر راه یافته به بیست و پنجمین دوره جشنواره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها