پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان ساغری

«داوطلب» با صدور پیامی، رجعت ملکوتی مادر شهیدان معظم «عباس و کامران ساغری» را به خانواده معظم ایشان تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۰۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ - 05August 2023

پیام مدیرکل بنیاد شهید گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان ساغریبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان رجعت ملکوتی بانویی از قافله صبر زینب (س)، مرحومه مغفوره حاجیه‌ خانم «مریم ایزددوست» مادر شهیدان معظم «عباس و کامران ساغری» را به خانواده معظم ایشان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیَّتُها النَّفسُ المُطمَئِنَّة إِرجعی إِلی ربِّکَ راضیةً مَرضیة فَادخلی فِی عِبادی وَادخلی جَنَّتی

این کلام قدسی بشارتی است بر آنانکه از معامله با خداوند خشنود بودند و در این معامله جز خشنودی خداوند را طلب نکردند.

به‌ یقین رضای ربوبی؛ نثار روح بلند و قلب شکیبای مادرانی است که سرمایه بی‌بدیل عزت، پاسداران صلابت و رهروان صدیق ولایت‌اند.

مادران بلندهمتی که از دامان پاکشان مردان غیور و جوانمرد پا به عرصه ایثار می‌نهند، یقیناً در سرای آخرت مورد لطف و عنایت مولای متقیان حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) قرار خواهند گرفت؛ آنان که طائران قدسی بر دامان پاکشان بوسه می‌زنند و قدر و قداست می‌جویند.

رجعت ملکوتی بانویی از قافله صبر زینب (س)، مرحومه مغفوره «حاجیه‌خانم مریم ایزددوست» مادر شهیدان معظم «عباس و کامران ساغری»، لقا به رحمت موعود ازلی است؛ امید که پروردگار متعال ایشان را در زمره جرعه نوشان کوثر نبی، منعمان سفره صبر زینبی و از هم‌نشینان صلحا و شهدا مقرر فرماید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان گیلان، بر ساحت پرفتوح آن مرحومه درود می‌فرستیم و از درگاه رحمانی علو درجات را برای ایشان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار