در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جغتای: حرکت‌های جهادی در مناطق محروم، امیدآفرین است

«امینی‌کیا» گفت: حضور جهادگران بسیجی در مناطق محروم در طول سال و خدمت‌رسانی بی‌منت به ولی‌نعمتان انقلاب، باعث افزایش اعتماد و تزریق روحیه امید در بین مردم می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ - 05August 2023

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جغتای: حرکت‌های جهادی در مناطق محروم، امیدآفرین است«محمد امینی‌کیا» مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جغتای در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد، اظهارداشت: مرحله سوم رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» همزمان با دیدار تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی با جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی از دهم مرداد آغاز شده و تا ۱۹ مرداد به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این رزمایش جهادگران در گروه‌های تخصصی به ولی‌نعمتان انقلاب در حاشیه شهرها، مناطق کم‌برخوردار و روستاهای محروم خدمات درمانی، اقتصادی، معیشتی، علمی، آموزشی، فرهنگی، عقیدتی و عمرانی ارائه می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جغتای با بیان اینکه جهادگران بسیج سازندگی تاکنون خدمات متعددی در راستای محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری ارائه کرده‌اند، گفت: ارائه خدمت بی‌منت، اساس کار جهادگران بسیجی و گروه‌های داوطلب است.

امینی‌کیا با تأکید بر اینکه استفاده از ظرفیت متخصصان نیز جزو اولویت‌های این حرکت جهادی است، افزود: در این رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی اقشار مختلف با ایجاد قرارگاه جهادی به منظور پشتیبانی از سایر گروه‌های جهادی با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ٢٠ گروه جهادی در ۱۲ عرصه متشکل از ٢ گروه جهادی «جغرافیامحور» شهید چمران و میثاق با شهدا و ١٨ گروه جهادی «محله‌محور» در این مرحله از رزمایش به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جغتای برپایی کلاس‌های آموزشی، واکسیناسیون و ضدعفونی دامداری‌ها با حضور ١٨ جهادگر دامپزشک در حوزه تخصصی دامپزشکی به همت گروه جهادی شهید چمران، ارائه فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، خانواده و رنگ‌آمیزی مدارس به همت گروه جهادی میثاق با شهدا و انجام پروژه‌های عمرانی شامل رنگ‌آمیزی مدارس، خدمات پزشکی و درمانی در روستاهای مشخص شده به همت گروه‌های جهادی محله‌محور را بخشی از فعالیت مهم جهادی در این رزمایش برشمرد.

امینی‌کیا بازدید از پروژه‌های عمرانی ساخت مساجد، ساخت و بهسازی منزل معسرین و نیازمندان، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی اقتصاد مقاومتی و صندوق‌های قرض‌الحسنه و همچنین برگزاری نمایشگاه «شکوه هجرت» را از دیگر برنامه‌های این رزمایش عنوان کرد.

وی تأکید کرد: حضور جهادگران در ایام مختلف سال در مناطق محروم و خدمت‌رسانی بی‌منت به ولی‌نعمتان انقلاب، باعث افزایش اعتماد و تزریق روحیه امید در بین مردم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها