نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

نیروهای انتظامی شبانه‌‌روز برای حفظ امنیت ملت ایران تلاش می‌کنند

«حسینی» گفت: نیروی‌های انتظامی شبانه‌روز برای حفظ امنیت ملت ایران تلاش می‌کنند و اجازه نمی‌دهند نقشه‌های دشمن امنیت ما را مخدوش کند.
کد خبر: ۶۰۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ - 05August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «سینا آراسته» در یاسوج با اشاره به توطئه‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اظهار داشت: نیروی‌های انتظامی شبانه‌روز برای حفظ امنیت ملت ایران تلاش می‌کنند و اجازه نمی‌دهند نقشه‌های دشمن امنیت ما را مخدوش کند.

وی افزود: دشمنان ملت ایران به دنبال این هستند که با ورود مواد مخدر و ترویج فساد و ولنگاری، جوانان این مرز و بوم را به تباهی بکشانند اما با تلاش جوانان جان‌برکف ما در نیروهای نظامی، خدشه‌ای به امنیت این ملت وارد نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان این ملت یکی پس از دیگری با شکست روبرو می‌شود، گفت: آمریکا با آن همه قدرت نتوانست در برابر ملت ایران هیچ کاری کند این قاچاقچیان که برای ملت ایران هیچ هستند و همه آن‌ها نابود خواهند شد.

حسینی ابراز داشت: پدر شهید آراسته می‌گوید که من افتخار می‌کنم که پسرم در دفاع از ناموس این سرزمین جان داده است و خوشا به حال چنین پدر و مادری که چنین فرزندی را بزرگ کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها