نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تمرکز دشمن بر مسائل فرهنگی و فکری است/ ضرورت شناسایی اولویت‌های دشمن

آیت‌الله «عبادی» با تأکید بر اینکه باید با ابتکار عمل و هماهنگی مردم توطئه‌های دشمن را در برابر تبلیغات سوء دشمن خنثی کرد، گفت: امروز دشمن بر مسائل فرهنگی و فکری تمرکز دارد و اگر تبلیغات به خوبی انجام شود هیچ کدام از تهدیدات کارساز نیست.
کد خبر: ۶۰۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 05August 2023

یبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (شنبه) در همایش استانی دست‌اندرکاران برگزاری مراسم و مناسبت‌ها، اظهار داشت: در فرآیند تبلیغ، اخلاق و رفتار، گفتار و هنر مدنظر است و در شرایط کنونی در برابر دشمن باید اولویت‌ها مشخص شود.

وی با تأکید بر اینکه باید با ابتکار عمل و هماهنگی مردم توطئه‌های دشمن را در برابر تبلیغات سوء دشمن خنثی کرد، بیان داشت: امروز دشمن بر مسائل فرهنگی و فکری تمرکز دارد و اگر تبلیغات به خوبی انجام شود هیچ کدام از تهدیدات کارساز نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به فتنه‌های سال ۶۱ هجری قمری اشاره کرد و توضیح داد: در جریان کربلا از سویی آنقدر دروغ و تحریف و فضای ناسالم ایجاد می‌شود که دشمنان درجه یک اسلام تا آخرین تیر خود با پیامبر اسلام جنگیدند، حتی با ادعای جانشینی پیامبر(ص) پا در میدان می‌گذارند و جانشینان به حق پیامبر شهید یا خانه‌نشین می‌شوند.

آیت‌الله عبادی با تأکید بر اینکه تبلیغ باید همه آنچه می‌تواند در روشنگری مؤثر باشد را ببیند تا جایی که عذر جاهل برطرف شود، تبیین کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه‌های علمیه و غیره اگر رها باشند ده‌ها کار موازی بدون اولویت‌سنجی و مؤثر انجام خواهند داد لذا باید همه آنچه که مؤثر در تبیین و تبلیغ است به صورت هماهنگ عمل کنند.

وی اضافه کرد: در حوزه تبلیغات ایجاب می‌کند خیلی شبیه به سیستم‌های نظامی عمل شود که بر اساس مسئولیت‌ها مختلف کارها مشخص و تعریف شده است و همه آنان در قالب ستاد مشترک هماهنگ می‌شوند تا از موازی‌کاری جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان متذکر شد: اما دشمن را نمی‌توان ضعیف شمرد اگر غفلت کنیم دشمن خود را بازسازی می‌کند بنابراین باید اولویت‌های دشمن را شناخت و در مقابل با آن عمل کرد و با یک شیوه ابتکاری دشمن را در این زمینه ناکام گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها