فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین:

خبرنگاری رسالتی بزرگ و سنگین است

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدشفیعی گفت: خبرنگاری رسالت بزرگ و سنگینی است که این رسالت بزرگ شامل آگاهی دادن به جامعه و جهاد تبیین و روشنگری است.
کد خبر: ۶۰۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ - 05August 2023

خبرنگاری یک رسالت بزرگ و سنگین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، نشست خبری یادواره شهید بابایی و لشگری و شهدای خلبان استان قزوین امروز (شنبه) با حضور «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این نشست با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری رسالت بزرگ و سنگینی است که این رسالت بزرگ شامل آگاهی دادن به جامعه و جهاد تبیین و روشنگری است.

وی ادامه داد: در بازدیدهای انجام شده، سنگ مزار شهید بابایی به دلایل مختلف نیازمند تعویض بود که علیرغم هزینه، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اقدام به تعویض سنگ مزار کرد.

امیر سرتیپ دوم ستاد شفیعی افزود: همزمان با مراحل تعویض سنگ مزار، در شبکه های مجازی متاسفانه بدون هیچ آگاهی اقدام به حاشیه سازی کردند در حالی که همکاران بنیاد شهید به طور شبانه روز در حال انجام کار بودند.

ارشد نظامی آجا در استانهای قزوین و زنجان تصریح کرد: مراسم یادبود شهید بابایی و لشگری و گرامیداشت شهدای خلبان روز یکشنبه ۱۵ مردادماه در جوار مزار شهدای قزوین بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین عنوان کرد: در مراسم یادبود شهدای خلبان، هیات رئیسه نیروی هوایی ارتش و امیر رودباری فرمانده سابق داتشگاه شهید ستاری، امیر سرتیپ دوم خلبان جانباز و ازاده محمدصدیق قادری هم سلولی شهید لشگری و مسوولان استانی نیز حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و هرکس که در این زمینه کاری انجام دهد بی شک اجر معنوی این اقدام در زندگی دنیوی و اخروی وی مشهود خواهد بود.

ارشد نظامی آجا در استانها قزوین و زنجان در پایان خاطر نشان کرد: در سطح استان ۹ شهید خلبان داریم که شامل دو شهید محوری بابایی و لشگری می باشند و لشگر ۱۶ زرهی قزوین با افتخار ۲۹۵۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار