پیام اداره حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان تاکستان به مناسبت سالگرد شهیدان بابایی و لشکری

اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان به مناسبت سالگرد شهادت خلبانان عباس بابایی و حسین لشکری پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۰۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ - 06August 2023

پیام اداره حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان تاکستان به مناسبت سالگرد شهیدان بابایی و لشکریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان به مناسبت سالگرد شهادت خلبانان تیز پرواز عباس بابایی و حسین لشکری پیامی صادر کرد.

در این پیام به آمده است:

(بسم الله الرحمن الرحیم)

سلام بر چفیه‌های رها شده در خاک، سلام بر قمقمه‌های بی‌آب و سلام بر تنهای رها شده در اروند؛ سلام بر فکه سلام بر شلمچه و طلاییه و سلام بر غواصان دست بسته همانانی که با دعای کمیل و عاشورا و ندبه وتوسل ره صد ساله را یک شب پیمودند و با خدای خویش بسی ملاقات شیرین  و به اربابشان حضرت سیدالشهدا علیه السلام ملحق شدند.

سلام بر پدران و مادران چشم انتظار و خسته اما استوار، همانانی که در حریر مهربانی شیر جان را با شیره ایمان چنان عجین ساختند و فرزندانی را تربیت نمودند که در دفاع از خاک و ناموس سر از پا نشناختند.

سلام بر شهید خلبان «عباس بابایی» و سلام بر شهید خلبان «حسین لشکری» سلام بر شهید خلبان «رضا رحمانی» و سلام بر خلبان شهید «مرتضی غفوری» و سلام بر خلبان شهید جاویدالاثر «محمدرضا رحمانی» و سلام بر خلبان شهید «ایرج نژاد بهرام» و سلام بر قوت دل رزمندگان استان قزوین در دوران ۸ سال دفاع مقدس حضرت آیت‌الله «سیدحسن موسوی شالی» رضوان الله تعالی علیه.

در حالی از این عزیزان یادی  برده می‌شود که اکنون در بین ما نیستند اما آثارشان و یادشان و نامشان و دلاوری‌هایشان برای مردم این مرز و بوم سال‌ها و و تا ابد و قیامت در اذهان، پرفروغ خواهد درخشید. همان کسانی که در گمنامی خوشنام شدند و برای همیشه نام نیکشان در صحنه گیتی و ایران اسلامی جاودانه ماند.

اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان ضمن قدردانی صمیمانه از تمامی عزیزان و دست‌اندرکارانی که در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیزمان و نشر و بسط آن در جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند همه مسئولین و آحاد جامعه بالاخص جوانان و دانشجویان فرهیخته ایران اسلامی به عنوان افسران جنگ نرم را به بازخوانی گفتمان دوران ۸ سال دفاع مقدس دعوت می‌نماید چرا که معتقدیم بهترین پادتن در برابر هجوم نابرابر جبهه استکبار و ایادیش در جنگ نرم فرهنگ شهید و شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار