سوگواری خیل عظیم عزاداران حسینی در حرم مطهر شاهچراغ

حرم مطهر شاه چراغ امروز در اربعین حسینی، میزبان خیل عظیم عزاداران حسینی بود.
کد خبر: ۶۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ - 02December 2015

سوگواری خیل عظیم عزاداران حسینی در حرم مطهر شاهچراغ

به گزارش دفاع پرس از شیراز، هیئتهای مذهبی سومین حرم اهل بیت(ع) به همراه خیل عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت سیّد السادات الاعاظم(ع) در آیینی یکپارچه و متحد در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) و صحنهای حرم مطهر به عزاداری و سینهزنی پرداخته و با سر دادن شعار «لبیک یا حسین» آمادگی خود را جهت حضور در رکاب منتقم برحق خون سالار شهیدان ابراز داشتند.

عزاداری و سوگواری در غم چهلمین روز شهادت مظلومانه امام سوم شیعیان و یاران با وفای ایشان، تا ساعاتی پس از اقامه نماز با شکوه ظهر و عصر ادامه یافت.

تعزیه، برپایی نمایشگاه عکسهای کاروانهای پیاده کربلای معلی، توزیع نشریه پاسخ به شبهات مرتبط با قیام حضرت امام حسین(ع) و تشکیل حلقههای معرفت، ویژه پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات اعتقادی در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از ویژهبرنامههای حاشیهای این اجتماع بزرگ شیعی در بارگاه حضرت شاهچراغ بود.

ویژهبرنامههای آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به مناسبت اربعین حسینی از سهشنبه دهم آذرماه آغاز شده و تا جمعه ادامه خواهد داشت. به همین مناسبت، آیین عزاداری و قرائت دعای کمیل نیز بعد از نماز مغرب و عشاء پنجشنبه 12 آذرماه، با سخنرانی حجتالاسلام والمسلمین حاج شیخ علیرضا حدائق و مداحی حاج کاظم محمدی، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار