مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت واهمه دارد

سردار مرادحاجتی گفت: دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت واهمه دارد و به همین دلیل است که تمام تمرکز خود را روی نسل جوان کشور ما قرار داده و قصد دارد که آینده‌سازان مملکت را به هر ترفند و قیمتی منحرف کند.
کد خبر: ۶۰۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ - 06August 2023

دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت واهمه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در اردوی تربیتی زیارتی مشهد مقدس بسيجيان حلقه‌های صالحین کوی علوی اهواز که در معراج شهدا تجمع کرده بودند، اظهار داشت: سیره شهدا باید راهنمای مسیر زندگی نسل نوجوان و جوان ما قرار بگیرد تا بتوانند به سرمنزل مقصود برسند.

وی افزود: دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت واهمه دارد و به همین دلیل است که تمام تمرکز خود را روی نسل جوان کشور ما قرار داده و قصد دارد که آینده سازان مملکت را به هر ترفند و قیمتی منحرف کند.

سردار مرادحاجتی گفت: عاشورا، انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت تداوم یک مکتب و پیوستگی یک مسیر مشترک الهی‌اند و همه باید کمک کنیم که این مسیر به ظهور حضرت حجت (عج) منتهی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: ناامیدی بزرگترین آفت جامعه امروز ما است و این مهمترین خواسته دشمن است و ما تنها با روشنگری و جهادتبیین می‌توانیم امید را به افکار عمومی جامعه تزریق و دشمنان را مایوس کنیم.

وی با اشاره به این که هر نوجوان و جوان بسیجی باید یک رسانه برای کشور و نظام باشند، یادآور شد: مشکلات زیادی در بحث معیشت مردم وجود دارد که باید برطرف شوند امکا نباید از ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های شگفت انگیز کشور هم غافل شد و آن‌ها را نادیده گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار