فرمانده قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب:

سازمان قضایی نیروهای مسلح در کاهش جرائم و تخلفات، عملکرد خوبی داشته است

امیر بیدادی گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح به صورت علمی و میدانی پای کار است و در سال‌های گذشته توفیقات بسیار خوبی در بحث کاهش جرائم و تخلفات و صیانت از نیروهای مسلح داشته است.
کد خبر: ۶۰۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ - 06August 2023

سازمان قضایی نیروهای مسلح در کاهش جرائم و تخلفات، عملکرد خوبی داشته استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، امیر سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران در سطح منطقه و جهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و همواره پایبند به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه هستند.

وی افزود: نیروهای مسلح بر این باورند که باید در رکاب ولی امر مسلمین جهان، جزو بهترین و برجسته‌ترین نیروی انسانی در سطح جامعه بوده و برای دیگران یک الگو به شمار روند.

فرمانده قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب گفت: یکی از ارکان مهم در انجام ماموریت نیروهای مسلح، سازمان قضایی است که خوشبختانه در استان خوزستان تعامل بسیار خوبی بین این ارگان و نیروهای مسلح وجود دارد.

وی ادامه داد: سازمان قضایی نیروهای مسلح به صورت علمی و میدانی پای کار است و در سال‌های گذشته توفیقات بسیار خوبی در بحث کاهش جرائم و تخلفات و صیانت از نیروهای مسلح داشته است.

امیر بیدادی گفت: نیروهای مسلح به عنوان خادمین مردم همیشه در کنار آنها بوده و هستند و در طی سال‌های اخیر ولایت‌مداری خود را منصه ظهور رساندند.

وی به نقش نیروهای مسلح در حوادث مختلف از جمله محرومیت‌زدایی اشاره کرد و افزود: هر کجا که نیاز بوده، نیروهای مسلح با افتخار وظیفه خود را انجام دادند.

در این مراسم از تلاش و خدمات «کریم بحرانی‌فرد» به عنوان دادستان نظامی سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان تقدیر و «فرشید ابراهیم نژاد» به عنوان دادستان جدید معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار