رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

نقش خبرنگاران در خنثی سازی عملیات روانی دشمن/ اساتید بسیجی از رسالت خود عقب‌نشینی نمی‌کنند

«مردانی» با تأکید بر نقش خبرنگاران در خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن، گفت: سازمان بسیج اساتید کشور آماده است که در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی، اصحاب رسانه را در انجام وظایف‌شان یاری دهد.
کد خبر: ۶۰۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 06August 2023

خبرنگاران با روایت درست عملیات روانی دشمن را خنثی می‌کنند/ اساتید بسیجی از رسالت خود عقب نشینی نمی‌کنندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدرضا مردانی» رئیس سازمان بسیج اساتید کشور امروز (یکشنبه) در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: رسالت خبرنگاری رسالت روایتگری است؛ وقتی واقعه کربلا رخ داد، اگر امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) روایتگری آن واقعه را نمی‌کردند، آن واقعه در کربلا می‌ماند؛ از این روی، خبرنگاران را می‌توان جهادگران عرصه «جهاد تببین» دانست.

مردانی افزود: ما در شرایط «جنگ شناختی» قرار گرفته‌ایم و لذا می‌طلبد که خبرنگاران با روایت درست و تبیین واقعیت‌ها برای جامعه، عملیات روانی دشمن را خنثی کنند و مردم را از اهداف دشمنان آگاه سازند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور عنوان کرد: ما اعلام آمادگی می‌کنیم که در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی، اصحاب رسانه را در انجام وظایف خود یاری دهیم.

وی ادامه داد: یکی از کار‌هایی که می‌توانیم انجام دهیم، شناسایی و چهره‌سازی اساتیدی است که می‌توانند در رسانه‌ها روشنگری کنند؛ هرچند فضای مسمومی در فضای مجازی و رسانه‌های ضد انقلاب وجود دارد و اساتید بسیجی را تخریب می‌کنند، اما با وجود این، اساتید بسیجی هیچ‌گاه از رسالت خود عقب‌نشینی نکردند.

مردانی خاطرنشان کرد: بسیج اساتید ۲۰ کمیته تخصصی دارد که از این تعداد شش کمیته نظرات تخصصی خود را به مسئولان مربوطه اعلام کردند؛ از سوی دیگر مأموریت مسئله‌محور شدن علم را هم دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: امروز به دنبال این هستیم تا استاد بسیجی بر اساس دانشی که دارد، برای حل مشکلات کشور کمک و ارتباط خود را با مجموعه نظام تقویت کند؛ البته نتایج آن زمانی بیشتر نمایان خواهد شد که همراهی و میدان‌داری مسئولان را نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار