مدیرکل جدید صدا و سیمای استان گیلان معارفه شد

«تقی ربانی» طی مراسمی به‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان گیلان معرفی شد.
کد خبر: ۶۰۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 06August 2023

مدیرکل جدید صدا و سیمای استان گیلان معارفه شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان امروز با حضور عابدینی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما و جمعی از مقامات استانی و فعالان رسانه در رشت برگزار شد.

مدیرکل اسبق صدا و سیمای مرکز گیلان در این مراسم،‌ رسانه را فرصتی مغتنم برای خدمتگزاری، حفظ میراث امام(ره)، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و نکوداشت آرمان‌های شهدا دانست و اظهار داشت: حدود 25 سال از عمر خدمتم در رسانه‌ ملی می‌گذرد و در هر جایگاهی که تاکنون بوده‌ام تلاش کردم با حُسن خلق و مردم‌داری به مردم خدمت کنم.

محمدباقر باقرزاده ادامه داد: در 4 سال اخیر با حمایت‌های همه‌جانبه رؤسای سازمان صدا و سیما، همکاری‌ مسئولان استان و همت همکاران پرتلاشم و انرژی مخاطبان، توفقیات بزرگی حاصل شد که خداوند را برای تحقق آن‌ها شاکرم و برای مدیرکل جدید نیز آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

وی با اشاره به برخی تولیدات فاخر و اقدامات انجام شده در صدا و سیمای مرکز استان طی سال‌های اخیر گفت: همزمان با شیوع کرونا، رسانه ملی نیز با اهتمام ویژه پای کار آمد و در این راستا ساخت صدها هزار دقیقه برنامه در همه زمینه‌ها با به‌کارگیری شیوه‌های جدید، گرفتن اولین گزارش از اتاق آی‌سی‌یو بیماران کرونایی در گیلان، ساخت سریال‌ و فیلم‌‌، تولید مستندات فاخر رادیویی و تلویزیونی از آداب رسوم گیلان تا زندگی‌نامه شهدا،
مستند "گیلان جان"، هدف‌گذاری ساخت مستند از هزار خانواده شهید، پخش زنده رزمایش‌های متعدد از جمله رزمایش مواسات، کار برای تعظیم شعائر دینی و نهضت تولید سرود که با سرود سلام فرمانده آغاز شد گوشه‌ای از تولیدات و اقدامات‌ انجام شده طی سال‌های اخیر بوده است.

مدیرکل جدید صدا و سیمای استان گیلان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه عدالت‌گستری به‌عنوان شعار مورد تاکید سازمان صدا و سیما، در تمامی برنامه‌ها سرلوحه کار قرار خواهد گرفت اظهار داشت: از ظرفیت هنرمندان استان حتما استفاده خواهیم کرد و لذا درب صدا و سیما به روی همه هنرمندان متعهد و انقلابی باز است.

تقی ربانی توجه به نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطب مخاطب و سند تحول و همچنین توجه به شاخص‌های محتوایی و شکلی برنامه‌ها را مهم‌ترین برنامه‌های خود دانست و اضافه کرد: تعامل با نهادهای فرهنگی، دانشگاه‌ها، بسیج، سپاه و نهادهای مختلف در دستور کار خواهد بود.

وی با اشاره به اعمال سیاست خط سبزی به جای خط قرمزی در صدا و سیمای گیلان گفت: استفاده از ظرفیت‌های مختلف فرهنگی استان با 2 نگاه پاسداری و ارتقاء و حمایت از این فرهنگ‌ها در استان دنبال خواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات محمدباقر باقرزاده قدردانی شد و تقی ربانی به‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها