رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد؛

عزم راسخ سازمان بازرسی برای حمایت از تولید داخلی

«خدائیان» گفت: سازمان بازرسی کشور در تلاش است تا با حمایت از صنایع داخلی زمینه توسعه و بازگشت به تولید بنگاه‌های اقتصادی را فراهم کند.
کد خبر: ۶۰۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ - 06August 2023

عزم راسخ سازمان بازرسی برای حمایت از تولید داخلیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «ذبیح الله خدائیان» رئیس سازمان بازرسی کل کشور عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه شورای اداری شهرستان لامرد اظهار داشت: مسائل و مشکلات طرح شده از سوی مسئولان در جلسه شورای قضائی با حضور رئیس قوه قضائیه مطرح خواهد شد و قوه قضائیه در تلاش است تا شرایط بازگشت به تولید بنگاه‌های اقتصادی را فراهم کند.

خدائیان با اشاره به بازدید از کارخانه آلومینیوم ادامه داد: این کارخانه ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه دارد که ضرورت دارد مسئولان و سهامداران برای استفاده از این ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون قطعی مکرر برق و خسارت‌های وارده به صنایع و واحد‌های تولیدی افزود: متأسفانه در فصل تابستان به دلیل کمبود برق شاهد قطعی برق در واحد‌های تولیدی هستیم و بعضاً واحد‌های انرژی بر با مشکلات عدیده‌ای رو به رو می‌شوند که در این راستا ضرورت دارد مسئولان امر تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنند.

وی با تاکید بر اینکه برق در واحد‌های تولیدی نقش مهمی دارد از مسئولان امر خواست با برنامه‌ریزی از ورود خسارت ناشی از قطعی برق جلوگیری کنند.

وی قول مساعد داد که جمع بندی تمام مسائل و مشکلات را در جلسه آتی قوه قضائیه طرح و برای پیگیری رفع آن‌ها بر اساس وظیفه ذاتی سازمان بازرسی اقدام کند.

خدائیان با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور یک دستگاه نظارتی است، یادآور شد: این سازمان صلاحیت ورود به موضوعات مختلف برای رفع مسائل و مشکلات را دارد و از هیچ‌گونه تلاشی برای حمایت از تولید دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار