معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار:

مسلمین نباید در برابر این اهانت های هدفمند و ادامه دار همچنان منفعل باشند

حجت الاسلام «قائم پناه» با بیان اینکه مسلمین نباید در برابر این اهانت های هدفمند و ادامه دار همچنان منفعل باشند، گفت: جهان اسلام خوشبختانه از قدرت اقتصادی، سیاسی و... بالایی برخوردار است و در صورت اجماع می تواند پاسخ کوبنده و دندان شکنی به آمران و عاملان این امر ضددینی بدهد.
کد خبر: ۶۰۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ - 06August 2023

مسلمین نباید در برابر این اهانت های هدفمند و ادامه دار همچنان منفعل باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «محمدرضا قائم پناه» معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار امروز در گفتگو با خبرنگاران با محکومیت توهین به ساحت مقدس قرآن کریم، اظهار داشت: در سال‌های اخیر توهین به قرآن به صورت پراکنده در کشورهای اروپایی و غربی دیده می شد، ولی اکنون این امر به یک رویه هدفمند توسط دشمنان جهان اسلام تبدیل شده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ادامه داد: حمایت دولت‌های سوئد، دانمارک و... از عاملان این جنایت بزرگ نشان می‌دهد که در پس پرده امپریالیسم و صهیونیسم جهانی پنهان شده اند و این پروژه را مدیریت می کنند.

استاد حوزه ادامه داد: البته ناگفته نماند که این اهانت ها و قرآن سوزی ها در کشورهای غربی از روی تفریح و یا سرگرمی نیست، بلکه فرافکنی برای فرار از ترسی است که امروز جهان غرب درگیر آن شده است و آن ترس چیزی نیست به جز فراگیر شدن دین حقه و مبین اسلام در جهان.

حجت الاسلام قائم پناه بیان داشت: مسلمین نباید در برابر این اهانت های هدفمند و ادامه دار همچنان منفعل باشند؛ جهان اسلام خوشبختانه از قدرت اقتصادی، سیاسی و... بالایی برخوردار است و در صورت اجماع می تواند پاسخ کوبنده و دندان شکنی به آمران و عاملان این امر ضددینی بدهد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به افرادی که مرتکب این اعمال غیرانسانی می‌شوند، داشته باشیم و پیشینه آنان را مطالعه کرده باشیم، افرادی جامعه‌گریز، منزوی و دارای مشکلات روحی و عقده حقارت هستند.

استاد حوزه یادآور شد: شک نداشته باشیم که یک جریان جهانی به نام نظام ماتریالیسم در پشت هتاکی های گستاخانه به قرآن کریم قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار