ما متحدیم/

حضور کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی در یادمان شهدای گردان جندالله ارومیه

سردار «وحیدی» به همراه کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با حضور در محل یادمان شهدای گردان «جندالله» ارومیه به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۶۰۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 07August 2023

حضور کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی در یادمان شهدای گردان جندالله ارومیه    ///سلام و عرض ادب/ بله متاسفانه لباس نظامی نپوشیده بودند/ اگر قبول می فرمایید عکس رو عوض کنم/

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به همراه کارکنان این اداره کل با حضور در اردوگاه شهید باکری حیدرلو از یادمان شهدای گردان جندالله ارومیه بازدید و با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.

کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در جریان این بازدید به همراه زائران راهیان نور استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و شهرستان ارومیه که در محل این یادمان حضور داشتند از نمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت نیز دیدن کردند.

یادمان شهدای گردان جندالله ارومیه از مهم‌ترین و پربازدیدترین یادمان‌های شمال‌غرب کشور است که هر ساله در این ایام میزبان خیل عظیم کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار