آیت‌الله خاتمی:

رهبر انقلاب اسلامی اثبات کردند رفتاردوگانه غرب، تروریست‌پرور است

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه ترور و تروریسم در اسلام جایگاهی ندارد، گفت: مقام معظم رهبری در نامه دوم به جوانان کشورهای غربی اثبات کردند که تفکر، روش و منش جهان غرب تروریست‌پرور است.
کد خبر: ۶۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ - 03December 2015

رهبر انقلاب اسلامی اثبات کردند رفتاردوگانه غرب، تروریست‌پرور است

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، آیتالله سید احمد خاتمی با اشاره به نگارش نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای غربی اظهار کرد: این نامه همانند نامه نخست در حقیقت خطاب به وجدانهای بیدار در جهان غرب بود.

وی با اشاره به ابعاد گسترده نامه دوم رهبر معظم انقلاب بیان کرد: مقام معظم رهبری در زمینه موضوع ترور و تروریسم از طریق نامه دوم وارد گفتگو با جوانان غرب شدند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ترور و تروریسم در اسلام جایگاهی ندارد گفت: این جنایاتی که جانورهای داعش انجام میدهند کاملا از مبانی بلند و عمیق اسلام بیگانه است چرا که دین، کشتن بیگناهان را کاری نادرست و غلط میداند.

آیتالله خاتمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در نامه دوم به جوانان کشورهای غربی اثبات کردند که تفکر، روش و منش جهان غرب تروریست پرور بوده است.

وی رفتار دوگانه غرب با مسئله تروریسم را تشویقی برای تروریستها دانست و گفت: از نگاه غرب، تروریسم خوب و بد وجود دارد؛ اگر رژیم صهیونیستی در قامت یک دولت دست به ترور بزند، «ترور خوب و قابل حمایت» است؛ اما آنگاه که این ترور به جان خودشان افتاد، «ترور بد» اطلاق میشود.

این عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: این نحوه رفتار غرب، برخوردی دوگانه و تبعیضی با ترور محسوب میشود که حاصل آن تروریستپروری در دنیاست.

امام جمعه موقت تهران افزود: مقام معظم رهبری در این نامه وجدانهای بیدار را خطاب کردند که خود ارزیابی کنید این رفتار و منش چه پیامدهای ننگینی دارد.

آیتالله خاتمی در ادامه بیان و لحن نامه مقام معظم رهبری را از نوع بیان انبیاء دانست و گفت: بنده جنس لحن، بیان و استدلال نامه اول و دوم رهبر معظم انقلاب را از گونه لحن و بیان انبیاء میدانم.

وی افزود: مقام معظم رهبری حقایق را با استفاده از شیوهای که خداوند از زبان انبیاء بیان میکند، تبیین کردند.

این عضو شورای عالی حوزههای علمیه تصریح کرد: با توجه به وجود اخلاص و معنویت در بیان مقام معظم رهبری، انشاءالله همان تاثیری که راهبران آسمانی داشتند در این بیان هم وجود خواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: ما مقام معظم رهبری را از رهروان صدیق و مخلص اسلام و راهی را که انبیاء آغازگر آن بودند، میدانیم.

 

منبع: مرکز خبر حوزه

نظر شما
پربیننده ها