استاندار قزوین:

اخلاص مهمترین ویژگی شهیدان بابایی و لشگری بود

اعلایی گفت: مطالعه‌ای که از سبک زندگی شهیدان بابایی و لشگری داشتم، اخلاص مهمترین ویژگی‌ اخلاقی‌شان بود که توانست آنها را به این مقام برساند.
کد خبر: ۶۰۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ - 07August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سرلشکر خلبان شهید «عباس بابایی» و سید الاسرا سرلشکر خلبان شهید «حسین لشگری» و یادواره شهدای خلبان استان قزوین اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند که یادواره‌های شهدا را کم‌رنگ و بی‌رونق کنند اما مردم با عشق و علاقه در این مراسم حضور می‌یابند و ارادت‌شان را نسبت به شهیدان نشان می‌دادند‌.

این مقام مسئول افزود: شهیدان همچون لشگری و بابایی ستاره‌های پرفروغ و هدایت جامعه هستند که هر فردی به تاسی از آنها می‌تواند در دنیا و آخرت سعادتمند شود.

وی ادامه داد: مطالعه‌ای که از سبک زندگی شهیدان بابایی و لشگری داشتم، اخلاص مهمترین ویژگی‌ اخلاقی‌شان بود که توانست آنها را به این مقام برساند.

اعلایی افزود: امروز اگر هر فردی در زندگی‌اش اخلاص داشته باشد در مسیر مورد نظر شهدا گام برداشته و می‌تواند آرمان‌های این عزیزان را در جامعه پیاده کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید بسترهای شهیدپروری با ترویج فرهنگ اسلامی و ایثار و شهادت در جامعه مهيا شود تا فرزندان این مملکت به تاسی از این فرهنگ در جهت صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دینی تلاش کرده و در زمان‌های حساس دفاع از آرمان‌های شهدا نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها