بازیگر اصلی صحنه‌ جهاد تبیین، جهادگران عرصه رسانه هستند

سرهنگ پاسدار «ساجدی‌ فر» گفت: بازیگر اصلی صحنه‌ جهاد تبیین، جهادگران عرصه رسانه هستند و رسانه‌ها باید در این راستا حرکت کنند تا شاهد روزی باشیم که کشورمان به بالندگی کامل برسد.
کد خبر: ۶۰۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ - 07August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ پاسدار «محمد ساجدی‌ فر» معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه امروز در همایش مدیران خبرگزاری‌ها و فعالین رسانه‌ ای استان هرمزگان که به میزبانی قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در سالن اجتماعات یاس برگزار شد، رسانه را مرکز جریان‌سازی دانست و اظهار داشت: امروز چت جی‌پی‌تی در حال مرجعیت پیدا کردن است و متاسفانه برخی رسانه‌های معاند نیز در یک برنامه بلندمدت خود را به مرجعیت رسانه‌ ای رسانده‌اند راهی که رسانه‌های ما نیز باید آن را طی کنند.

وی افزود: نتانیاهو 21 سال پیش به جورج بوش می‌گوید برای زمین زدن ایران باید برای آن‌ها تولیدات رسانه‌‌ ای داشته باشید و بر اساس همین راهبرد شبکه‌های جم را به زبان فارسی راه‌اندازی کردند.

ساجدی‌ فر عنوان‌ کرد: عملیات روانی بسیار در جنگ دشمن بر علیه اسلام تاثیر دارد و داعش با همین عملیات روانی دو حکومت ملی را تا مرز سقوط کشاند و اگر نبود ابتکار جمهوری اسلامی ایران امروز سوریه و عراق سقوط کرده بود.

معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه، ادامه داد: رسانه‌های ‌داخلی باید جنگ شناختی را بشناسند و با شناخت به نبرد با جنگ روانی دشمن بروند و به این خودباوری برسند که اگر می‌خواهند نقش اساسی را در راستای تمدن‌سازی بازی کند باید به ابزار روز مسلح شود.

وی بیان کرد: یکی از آفت‌های اساسی رسانه‌های ما در دو دهه گذشته، تحجر سیاسی و تعصب فردی و جریانی است که باعث می‌شود رسانه نتواند به مسئولیت‌های خود به درستی عمل کند‌.

ساجدی‌فر عنوان‌ کرد: نقد دلسوزانه با تحجر سیاسی در تضاد است و باید این مهم را مورد توجه قرار داد ضمن اینکه امروز رسالت اصلی رسانه‌ها القای امید واقع‌ بینانه است که با وجود مشکلات باید به جامعه تزریق شود.

وی خاطرنشان کرد: بازیگر اصلی صحنه‌ جهاد تبیین، جهادگران عرصه رسانه هستند و رسانه‌ها باید در این راستا حرکت کنند تا شاهد روزی باشیم که کشورمان به بالندگی کامل برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها