رئیس اداره امور بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح کشور:

موزه دفاع مقدس جلوه‌گاه رشادت‌های رزمندگان است

سردار «بادفر» گفت: موزه دفاع مقدس جلوه‌گاه رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۰۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ - 07August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «اسدالله بادفر» رئیس اداره امور بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح کشور در حاشیه بازدید از موزه دفاع مقدس با اشاره به تاریخ پر افتخار ایران اسلامی که ریشه در هشت سال دفاع مقدس دارد، اظهار داشت: این دوران توسط مردان خدایی رقم خورد که از جان خود برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی گذشتند.

رئیس اداره امور بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس پر از صحنه‌های رشادت و دلاوری است، اضافه کرد: همه گروه‌ها در همه رده سنی در یک جبهه به مقابل دشمن ایستادند.

وی با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس یه عنوان یک جلوه‌گاه رشادت‌ها است تا حوادث ارزشمند آن دوران را تداعی کند، تاکید کرد: امروز حفاظت از حرم‌ها هم به محورهای دفاع اضافه شده است.

بادفر با بیان اینکه ما در مورد شهدا یک مدل در دنیا درست کرده‌ایم، گفت: باید یک مدل جدید برای حفظ و انتقال این ارزش‌ها ایجاد شود.

رئیس اداره امور  بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه این مدل‌سازی نیازمند همراهی و همکاری خود مردم است، افزود: خانواده شهدا، نخبگان و غیره باید در این مدل‌سازی باید همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه باید با این مدلسازی بتوانیم این ارزش‌ها را حفظ کنیم تا آيندگان ببینند در این کشور چه گذشته است.

سردار بادفر با اشاره به اینکه کار مقدسی است به ویژه اینکه ما حامل یک فرهنگ و پیام تاریخی هستیم، گفت: این پیام باید به زیباترین شکل منعکس شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار