حجت الاسلام طیبی‌فر:

فرزندان شهدا ادامه دهنه راه راستین پدران خود هستند

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه در اجلاسیه فرزندان شاهد اردبیل گفت: فرزندان شهدا ادامه‌دهنده راه پدران خود هستند.
کد خبر: ۶۰۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵ - 07August 2023

فرزندان شهدا ادامه دهنه راه راستین پدران خود هستند/ با سلام و عرض خسته نباشید خدمت برادر بزرگوارم/ عکس این خبر از قسمت ارسال عکس ارسال شدهبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، امروز (دوشنبه) حجت الاسلام «حسین طیبس فر» در اجلاسیه «فرزندان شاهد» در سالان ولایت اردبیل در حضور جمعی از فرزندان شهدا مسئولین کشوری و استانی ظهار داشت: فرزندان شهدا با همان روحیه و خصوصیت معنوی پدرانشان ادامه دهنده راه والای پدران شهیدشان هستند.

حجت الاسلام طیبی فر افرود: با گذشت بیش از چهار دهه بعد از دفاع مقدس و پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران دشمنان ایران بزرگ از هیچ گونه فتنه انگیزی و دشمنی کوتاهی نکرده اند، اما هر دفعه به حول قوه الهی و با روحیه جهادی و معنوی فرزندان انقلاب شر این فتنه هابه خودشان بازگشته است.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه به قدردانی و پشتیبانی مردم بزرگ و همیشه در صحنه درراستای حمایت از خون شهدا و ولایت فقیه اشاره کرد وگفت:مردم ایران بزرگ این امنیت و عزت را از برکات جان فشانی و ایثارشهیدان می‌دانند و باجان و دل آرمان الهی خود را حفظ میکنند.

حجت الاسلام طیبی فر افزود: باب شهادت در نظام جمهوری اسلامی ایران هنوز باز است و شهدای دفاع از حرم، شهدای امنیت، شهدای سلامت، شهدای غیرت و آتش نشان نمونه بارز ادامه دهندگان فرهنگ ایثار و شهادت هستند که از همان نسل طیبه شهیدان می‌باشند.

در پایان این مراسم ازکتاب «مستعشرون» نیز رو نمایی و از جمعی از خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار