افشای اندیشه خشونت‌زای غرب در نامه دوم؛

چاوشی: نامه اخیر رهبر انقلاب موج اسلام‌ستیزی را شکسته است

یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نامه اخیر رهبر انقلاب موج اسلام‌ستیزی را شکسته است گفت: نامه اخیر رهبر انقلاب به جوانان غربی می‌تواند منشأ تحول در نگرش آنان نسبت به شناخت اسلام اصیل شود.
کد خبر: ۶۰۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ - 03December 2015

چاوشی: نامه اخیر رهبر انقلاب موج اسلام‌ستیزی را شکسته است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شهابالدین چاوشی معاون سیاسی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی گفت: جوانان غربی با توجه به توصیههایی که مقام معظم رهبری در این نامه داشتند باید اسلام اصیل را از عمق تعالیم دینی استخراج کنند.

وی افزود: آن اسلامی که ایران در پی معرفی آن بوده و هست، با آنچه که در دنیای غرب معرفی میشود کاملاً متفاوت است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان غربی بر توجه آنان به آموزههای دینی ائمه تأکید میشود تا بتوانند با فهم عمیقی از اسلام بر حقانیت و آموزههای اصیل آن پیببرند.

چاوشی خاطر نشان کرد: متاسفانه شاهد رفتار و اعمال افرادی هستیم که به نام مسلمان چهره اسلام را بدنام میکنند که در این نامه تأکید شده نباید به رفتار این گروهها و اعمالشان توجه شود و ملاک قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نگاه جوانان غربی به اسلام باید متفاوت باشد، گفت: متاسفانه گروههای تکفیری با حمایت کشورهای استکبار موجی از اسلام ستیزی به راه انداختند که نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به جوانان این موج را شکسته و مسیری روشن را در شناخت اسلام برای آنها تبیین کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: آنچه که از سوی گروههای تکفیری به نام اسلام معرفی میشود به هیچ عنوان ربطی به دین مبین اسلام ندارد و آنها تنها سوءاستفاده ابزاری از دین دارند.

چاوشی بیان کرد: نامه اخیر رهبر انقلاب به جوانان غربی میتواند منشأ تحول در نگرش آنان نسبت به شناخت اسلام اصیل ایجاد کند و خوشبختانه این مسئله تا حد زیادی محقق شده است.
منبع: فارس

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید یوسف
|
-
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
0
نظریه ی کارشناس محترم مورد تایید می باشد امیدوارم همه ی کارشناسان سیاسی توجه عمیقی نسبت به نامه ی رهبر معظم انقلاب داشته باشند جناب چاوشی عزیز متشکریم
نظر شما
پربیننده ها