پیام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار؛

بصیرت مداری رسالت سنگین بر عهده خبرنگاران است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت هفدهم مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۰۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ - 08August 2023

بصیرت مداری به موقع خود، رسالتی سنگین بر عهده خبرنگاران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت هفدهم مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

حماسه بی نظیر دفاع عاشورایی و مقدس هشت ساله ملت ایران، حدیث نابی است که راویان آن، شاهدان عرش نشینی هستند که در کسوت عاشقی از شط خون گذشتند و از واژه، عشق آفریدند.

سلام و درود خدا بر ارواح پاک و پرفتوح تمام شهدای خبرنگار به ویژه شهید غلامرضا رهبر که صدای گرم و پرطنینش حکایت گر پیروزی‌های رزمندگان اسلام بود و گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهید صارمی را که به نام «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

آری، ۱۷ مرداد روز خبرنگار، فرصت ارزشمندی است تا نقش راهبردی و تعیین‌کننده اصحاب رسانه و خبرنگاران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی ملت ایران را شناخته و تلاش‌های سرنوشت‌ساز این قشر در آگاهی‌بخشی آحاد جامعه نسبت به چالش‌ها، مواضع و مشکلات فراروی کشور و نیز وظایف و مسولیت‌های خطیر آنان در شرایط حساس کنونی تبیین شود.

از آنجا که عرصه خبر امروزه عرصه جنگی رسانه‌ای بین جبهه حق و باطل است، خبرنگاران باید به عنوان سرباز این جبهه شناخت درستی از موقعیت نیرو‌های خودی و دشمن داشته باشند و در یک کلام دارای بصیرت و شناخت صحیح از صحنه و تحولات باشند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید «محمود صارمی» و قدردانی از نقش ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد، فعال و و پویا در نشر و ترویج ارزش‌های والای دفاع مقدس و مقاومت اعلام می‌دارد؛ اطاعت از ولایت و پیروی از مکتب شهیدان تحقق‌بخش جهاد تبیین است و اصحاب رسانه و جراید، با مجاهدت و بصیرت مداری به موقع خود، رسالتی بس سنگین بر عهده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار