پیام تبریک میدرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران، همواره با قلم حقیقت در راستای آگاهی بخشی جامعه گام برمی‌دارند

سرهنگ «امیری مقدم» گفت: روز 17 مرداد فرصت مناسبی برای تجلیل از مردان و زنان خبرنگاری است که با تلاش و همت مضاعف خود همواره با قلم شرافت و حقیقت در راستای آگاهی بخشی جامعه گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۶۰۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 08August 2023

خبرنگاران، همواره با قلم حقیقت در راستای آگاهی بخشی جامعه گام برمی دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین امروز (سه‌شنبه) با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار این روز را به فعالان رسانه و اطلاع‌رسانی استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌فرمایند: «شما خبرنگاران لحظات را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‎‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»

روز خبرنگار، زمانی برای معطوف کردن نگاه‌ها به قسم پروردگار عالم به قلم و فصل بی بدیلی برای یادآوری حماسه آفرینی‌های حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت یاد شهدای عزیز عرصه خبرنگاری است .

روز 17 مرداد فرصت مناسبی برای تجلیل از مردان و زنان خبرنگاری است که با تلاش و همت مضاعف خود همواره با قلم شرافت و حقیقت در راستای آگاهی بخشی جامعه گام برمی دارند.

امید است جامعه خبری استان قزوین با استعانت از خداوند متعال، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت‌های رهبر عالیقدر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی در انجام رسالت سترگ خبرنگاری و اجرای فرمان جهاد تبیین پیروز و سرفراز باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر درگذشتگان این عرصه، روز خبرنگار را به خبرنگاران، اهالی رسانه و تلاشگران در این حوزه تبریک عرض نموده و و از درگاه خداوند متعال برای آنها تا سالیان سال تداوم رسالت شریفشان آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها