ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان:

خبرنگاران پایه‌های اصلی آگاه سازی و توسعه کشور هستند

امیر «محمدشفیعی» گفت: خبرنگاران پایه‌های اصلی آگاه سازی و توسعه کشور هستند که راستگویی، امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی را وظیفه خود دانسته و بدون هیچ منتی دست به قلم برمی‌دارند.
کد خبر: ۶۰۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ - 08August 2023

خبرنگاران پایه های اصلی آگاه سازی و توسعه کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین  محمدشفیعی» ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

ارتباط و آگاهی از ویژگی های عصر ارتباطات و اطلاع رسانی است که باعث توسعه یافتگی جوامع شده و نقش مطبوعات و رسانه ها در این راستا کاملا مشهود می باشد. 

خبرنگاران پایه های اصلی مطبوعات و رسانه هستند که با مسئولیت خطیر روشنگری را روایت می کنند. راستگویی، امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی را وظیفه خود دانسته و بدون هیچ منتی دست به قلم برمی دارند.

خبرنگاری تنها شغل و حرفه در جهان است که به دلیل روبرو شدن هر روز با وقایع جدید هیچ گاه دچار تکرار و روزمرگی نخواهد شد. ارتباط و خلاقیت مهمترین فاکتور موفقیت در راه خبرنگاری است زیرا فرد باید در کنار انرژی گذاشتن برای انعکاس و اطلاع رسانی اتفاقات روز، مهارت های برقراری پیوند و گفتگو با مخاطب را مورد توجه قرار دهد.

اینجانب، این مناسبت ارزشمند را در این برهه تاریخی به جامعه فرهیخته رسانه استان قزوین و به خصوص خبرنگاران و فعالین رسانه تبریک عرض نموده، امیدوارم که این قشر پرتلاش بیش از پیش مورد توجه و عنایت مسئولین و متولیان عرصه فرهنگ و هنر و رسانه قرار بگیرند تا با فراغ بال بیشتری بتوانند در انجام رسالت خطبر خویش و مبارزه با تهاجمات گسترده رسانه‌های معاند، همچون همیشه موفق عمل کنند و امید را نزد افکار عمومی زنده نگه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها