در دیدار امیر سرتیپ دوم عظیمی با فرمانده تیپ ۳۲۱ شهید اشراف نزاجا عنوان شد؛

پدافندهوایی نقش ویژه‌ای در تحکیم اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور دارد

سرتیپ دوم عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب کشور با سرتیپ دوم خواجه وند فرمانده تیپ ۳۲۱ شهید اشراف نیروی زمینی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۰۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ - 08August 2023

پدافندهوایی نقش ویژه ای در تحکیم اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور دارد/ پدافندهوایی ارتش سمبل اقتدار و صلابت نیروهای مسلح استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، سرتیپ دوم ستاد «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب، در این دیدار با بیان اینکه نیروی پدافندهوایی با بهره‌گیری از نیروهای جوان و متخصص خود توانسته است به توسعه و پیشرفت دفاع هوایی کشور کمک شایانی کند اظهار داشت: این نیروی غیرتمند و خوشنام نقش ویژه ای در تحکیم اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور داشته است.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب با اشاره به اینکه نیروهای مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم ندارد گفت: پیشرفت‌های کشور در عرصه دفاع هوایی نتیجه باور و اعتماد به توان و دانش داخلی حاصل شده ‌و این امر مهم بجد در نیروی پدافندهوایی ارتش دنبال خواهد شد.

در ادامه امیرسرتیپ دوم «بهادر خواجه‌وند» فرمانده تیپ ۳۲۱ شهید اشراف نزاجا هم با بیان اینکه پدافندهوایی ارتش سمبل اقتدار و صلابت نیروهای مسلح است متذکر شد: با اتحاد،برادری و همدلی نیروهای مسلح شاهد ارتقا قدرت دفاعی و امنیت پایدار جمهوری اسلامی در سرتاسر مرزهای کشور هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار