پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران سفیران حقیقت و اندیشه بر پایه آگاهی هستند

حجت الاسلام والمسلمین «پوررادی» به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۰۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 08August 2023

خبرنگاران سفیران حقیقت و اندیشه بر پایه آگاهی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت الاسلام والمسلمین «علی پوررادی» مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرده است.

در این پیام آمده است:

۱۷ مرداد ماه یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه خبر و اطلاع رسانی شهید «محمود صارمی» است که برای نشر حقیقت و واقعیت شهید شد و نگاهی ژرف به تلاش های این بزرگ مرد می‌رساند که خبرنگاران، این سفیران صادق و راویان صدیق همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی، اهتمام می‌ورزند و روز خبرنگار یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های این قشر فرهیخته جامعه است.

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و در این بین انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهد بود.

خبرنگاران آگاه در بیان حقایق مسئول تر هستند، مسئول در قبال ملت و کشور، مسئول در قبال باورها و اعتقادات مردم، مسئول در قبال منافع ملی، مسئول در قبال تهاجم فکری و اندیشه‌‏ای بیگانه‏ به مرزهای فرهنگی، مسئول در قبال اخلاق جامعه، مسئول در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‏های اداره ‏کنندگان کشور و این مسئولیت و مسئولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی‌‏آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‏ سازد و خبرنگار به جایگاهی می‌‏رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‌‏بیند.

اینجانب به نوبه خود ضمن گرامی داشت نام و یاد شهید «محمود صارمی» و پاسداشت شهدای خبرنگاری است که با سلامت نفس و قلمشان به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزودند، فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را بر تمامی خبرنگاران این مرز و بوم تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار