پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت روز خبرنگار؛

حضور در عرصه خبر تنها با عشق ممکن است

سرهنگ ‌«مهدوی فرد» در متن پیام روز خبرنگار افزود:انتخاب روزی به عنوان روز خبرنگار یادآور همت والای مردان وزنان بزرگ و نیک اندیشانی همچون شهید «محمود صارمی» است که نشان می‌دهد حضور در این عرصه تنها با عشق ممکن است و بس.
کد خبر: ۶۰۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ - 08August 2023

حضور در عرصه خبر تنها با عشق ممکن است و بس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به زحمت کشان عرصه قلم و اصحاب رسانه تبریک گفت.

در متن این پیام امده است:

روز خبرنگار یادآور دغدغه‌ها و زحمات انسان‌های شریف و سختکوشی است که در کسوت خبرنگاری به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دوش گرفته و موجبات تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم می‌آورند.

 صاحبان رسانه و قلم، بازگوکنندگان اندیشه و منتقل کننده اطلاعاتی هستند که می‌توانند با زیبایی نگارش حرفه‌ای و بهره گیری از دانش روز در مسیر تعالی انسان به همنوعان خود کمک کنند.


خبرنگاری، حرفه‌ای حساس و ارزشمند است؛ لذا تلاش فعالان عرصه خبر که جامعه به آن نیازمند است، قابل تقدیر و تمجید است و انتخاب روزی به عنوان روز خبرنگار یادآور همت والای مردان وزنان بزرگ و نیک اندیشانی همچون شهید محمود صارمی است که نشان می‌دهد حضور در این عرصه تنها با عشق ممکن است و بس.

اینجانب ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت، این روز را به شما خبرنگاران گرانقدر و ارزشمند استان تبریک می‌گویم، امیدوارم با وجود مشکلات و کاستی ها، همچنان با گام‌هایی استوار و عزمی راسخ با اندیشه‌ای نو به راه خود ادامه دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار