فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری:

اصحاب رسانه یاری‌رسان نیرو‌های مسلح در جهاد تبیین هستند

سرهنگ خلبان «پورحسین» گفت: امروز گام نهادن نیرو‌های مسلح در راه انجام فریضه جهاد تبیین و معرفی توانمندی‌های دفاعی کشور، یاری خبرنگاران و اصحاب رسانه را می‌طلبد.
کد خبر: ۶۰۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶ - 08August 2023

اصحاب رسانه یاری‌رسان نیرو‌های مسلح در جهاد تبیین هستند

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سرهنگ خلبان ستاد «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری نهاجا قم به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، روز خبرنگار و تقارن آن با روز پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و برترین سلام‌ها و درود‌ها را به روح پاک شهدای عرصه خبر و رسانه تقدیم می‌دارد.

در عصری که دشمن با استفاده گسترده از بستر رسانه، دستاورد‌های انقلاب را آمیخته به انحراف و شبهه کرده، خبرنگاران عزیز با تکیه بر سه اصل امانتداری، صداقت و شجاعت، به عنوان راویان امین و صدیقِ اطلاعات و اخبار، در آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی جامعه و تبیین حق و حقیقت، نقشی اساسی دارند.

امروز گام نهادن نیرو‌های مسلح در راه انجام فریضه جهاد تبیین، یاری خبرنگاران و اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران حوزه دفاعی کشور را می‌طلبد تا علاوه بر بیان رشادت‌های سربازان ملت در طول هشت‌سال دفاع مقدس، پیشرفت‌ها و توانمندی‌های تسلیحاتی و تجهیزاتی نیرو‌های مسلح را با رویکردی امیدآفرین به آحاد جامعه معرفی نمایند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، روز خبرنگار را به خانواده بزرگ رسانه کشور تبریک عرض نموده و از اهتمام و توجه آنان در انعکاس هوشمندانه اخبار دفاعی کشور قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار