خبرنگاران دفاع مقدس رزمندگان خط مقدم جنگ نرم هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به خبر نگاران پرتلاش کم ادعا ازخبرنگاران دفاع مقدس به عنوان رزمندگان خط مقدم جنگ نرم عنوان کرد.
کد خبر: ۶۰۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ - 08August 2023

خبرنگاران دفاع مقدس رزمندگان خط مقدم جنگ نرم هستند«علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل ظهر امروز (سه شنبه) در گفتو گو با خبر نگار دفاع‌پرس اردبیل ضمن تبریک به مناسبت فرار رسیدن روز خبر نگار ازخبرنگاران دفاع مقدس به عنوان رزمندگان خط مقدم جنگ نرم عنوان کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل از خبر نگاران به عنوان نیروی انسانی مفید و تاثیر گزار در عین حال کم ادعا برشمرد و گفت: امروزه در جنگ نابرابر جنگ نرم که ادراک و بصیرت ملت ایران را به خدف گرفته نقش خبرنگران در خصوص شفاف سازی فتنه های دشمنان و امد آفرینی در جامعه بسیار موثر است.

علی واحد افزود: دشمنان اسلام از جنگ رو دررو و زمینی ناامید هستند و میدانند که هر گونه تجاوز به آب و خاک ایران بزرگ جواب پشیمان کننده ای دارد و تمام امیدشان به به جنگ نرم است که به حوا قوه الهی  و با همت جوانانی از نسل شهید «همت » پیروز میدان باز هم جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه به مشکلات خبرنگاران اشاره کرد و گفت : با وجود این مشکلات خبرنگاران از مسئولیت اجتماعی و وظیفه خود در عرصه های مختلف رسانه ای کوتاهی نکرده اند که این هم از شخصیت بالای خبرنگاران و روحیه جهادی آنه می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار