امام جمعه آمل:

فضای رسانه‌ فضای هدایتگری است/ محدودیت‌های خبرنگاران رفع شود

حجت الاسلام والمسلمین «یعقوبیان» گفت: فضای رسانه‌ای ما فضای هدایتگری است و هماهنگی با اصحاب رسانه ضرورت دارد.
کد خبر: ۶۰۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ - 08August 2023

فضای رسانه‌ فضای هدایتگری است/ محدودیت‌های خبرنگاران رفع شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «ابراهیم یعقوبیان» امام جمعه آمل امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در مصلی نمازجمعه برگزار شد، اظهار داشت: نشستی با مسئولان شهرستان داشته باشیم تا دایره عمل اصحاب رسانه مشخص شود و آن هم براساس اجازه قانون نباید مشکلی برایشان ایجاد شود.

وی افزود: محدودیت در فضای قانونی برای خبرنگاران درست نیست و ضرورت دارد دست همه باز باشد و در شهرستان آمل موضوعات فراوانی است که می‌تواند مورد بحث قرار گیرد.

امام جمعه آمل گفت: خبرنگاران می‌توانند در جامعه جریان ساز باشند و به رشد و اعتلای آمل سرعت ببخشند.

وی تصریح کرد: توان خبرنگاران فوق العاده است که استفاده از ظرفیت شما باید بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبیان ادامه داد: ضرورت دارد نشست‌های بیشتری برگزار کنیم تا از دل این نشست‌ها به امور ارزنده‌ای برسیم.

وی بیان داشت: باید محدودیت‌ها برداشته شود و خبرنگاران ما جریان ساز و هدایت کننده بوده و به نتیجه برسانند امور مختلف را که اهمیت دارد.

امام جمعه آمل ادامه داد: معرفی جاذبه‌های معنوی تاریخی و طبیعی شهرستان از اهمیت بسیاری برخوردار است و از شما می‌خواهیم به سهم خودتان مشکلات را به اطلاع ما برسانید.

وی گفت: فضای رسانه‌ای ما فضای هدایتگری است و ضرورت دارد هماهنگی با اصحاب رسانه وجود داشته باشد.

امام جمعه آمل بیان داشت: شهرستان آمل مهد معرفت و عشق و هنر و تاریخ و علم و... است که باید از پتانسیل‌ها به درست‌ترین نحو ممکن استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبیان گفت: در حوزه رسانه، پشتوانه‌های بسیار ارزنده‌ای داریم که نیاز می‌رود به رخ بکشیم و اگر بتوانیم این‌ها را برجسته کنیم بسیار ارزنده خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم روزی را شاهد باشیم تا خبرنگاران شهرستان آمل را در اوج عزت و ایفای نقش ببینیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها