استاندار ایلام:

خبرنگاران حلقه‌ی واسط بین مردم و حاکمیت هستند

«بهرام‌نیا» گفت:خبرنگاران حلقه‌ی واسط بین مردم و حاکمیت هستند که دامنه‌ی فعالیت آن‌ها گسترده و کار آنان بسیار سخت و طاقت فرسا است که این فعالیت در جای خود شایسته‌ی تقدیر و تشکر است.
کد خبر: ۶۰۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ - 08August 2023

خبرنگاران حلقه‌ی واسط بین مردم و حاکمیت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز (سه‌شنبه) هم‌زمان با روز خبرنگار، با حضور در صدا و سیمای مرکز به عوامل این مرکز خداقوت گفت و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

استاندار ایلام ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، گفتگوی صمیمانه‌ای با خبرنگاران داشت و روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت.

استاندار ایلام در جریان این بازدید در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، خبرنگاران را زبان گویا و چشم بینای مردم ذکر کرد و گفت: خبرنگاران حلقه‌ی واسط بین مردم و حاکمیت هستند که دامنه‌ی فعالیت آن‌ها گسترده و کار آنان بسیار سخت و طاقت فرسا است که این فعالیت در جای خود شایسته‌ی تقدیر و تشکر است.

«بهرام‌نیا» افزود: خبرنگاران ارتباط بین مردم و مسئولان را مستحکم می‌کنند و همه‌ی مردم و مسئولین قدردان تلاش خبرنگار هستند.

وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز استان در انعکاس دستاوردهای دولت، در زمینه‌ی معرفی ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف و پوشش گسترده‌ی کنگره‌ی باشکوه و بزرگ اربعین اهتمام ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار