طی سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی: نیرو‌های مسلح پرچمدار جهاد تبیین در جامعه هستند

سردار «وحیدی» بر ضرورت توجه به موضوع «جهاد تبیین» در انتخاب موضوعات جشنواره «ترنم فتح» تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه نیرو‌های مسلح همیشه پرچم دار جهاد تبیین در جامعه هستند، در این برنامه نیز از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم استفاده کنند.
کد خبر: ۶۰۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ - 09August 2023

نیرو‌های مسلح پرچم دار جهاد تبیین در جامعه هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه هماهنگی برگزاری مرحله استانی ششمین جشنواره «ترنم فتح» ویژه نیرو‌های مسلح استان آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) با حضور سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی، «حبیب‌الله فرجی زاده» مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی و نمایندگان نیرو‌های مسلح مستقر در استان در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس ارومیه برگزار شد.

سردار «وحیدی» در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: موزیک و نوا‌های حماسی در نیرو‌های مسلح نقش بسزایی در افزایش روحیه و تقویت انگیزه حماسی، شور انقلابی، دلاوری و ایثار و شهادت طلبی دارد.

وی بیان داشت: بر همین اساس جشنواره ترنم فتح نیز با هدف باز آفرینی حماسه‌های ۸ سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سردار وحیدی بر ضرورت توجه به موضوع «جهاد تبیین» در اجرا و انتخاب موضوعات جشنواره تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه نیرو‌های مسلح همیشه پرچم دار جهاد تبیین در جامعه هستند، لازم است در این برنامه نیز از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای تحقق این مهم استفاده کنند.

«حبیب الله فرجی زاده» مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز ارتقا کیفی و توسعه هنری نیرو‌های مسلح در حوزه آهنگ و موسقی و همچنین ایجاد طراوت، شادی و نشاط در جامعه را از دیگر رویکردهای جشنواره ترنم فتح برشمرد و گفت: طبق دستورالعمل برگزاری این جشنواره؛ شجاعت، شور و دلاوری، ایثار و شهادت از جمله موضوعات آن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها