در اختتامیه دومین دوره تربیت و تعالی هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع)؛

جانشین فرمانده کل سپاه: مسئول اصلی جنگ با ایران وزیر خزانه‌داری آمریکاست

سردار «فدوی» مسئول اصلی جنگ با ایران در ایالات متحده آمریکا را وزیر خزانه‌داری این کشور دانست و گفت که این موضوع نشان‌دهنده ماهیت جنگ اقتصادی کنونی با ایران است.
کد خبر: ۶۰۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ - 09August 2023

سردار فدویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در اختتامیه دومین دوره تربیت و تعالی هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در مشهد اظهار داشت: خبیث‌ترین جریان‌های عالم از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن ایران بودند، در دوران جنگ تحمیلی تنها سوریه همراه ما و در مقابل، طیف مخالف ما بود و بعد از جنگ ۸۷ کشور خودشان اعلام کردند در دوران دفاع مقدس علیه ایران بودیم.

دریادار فدوی ادامه داد: با این حال در دوران ریاست جمهوری اوباما، مقامات این کشور بار‌ها اعتراف کردند در تقابل با ایران بار‌ها شکست خورده‌اند؛ به‌عنوان نمونه در یک برنامه زنده تلویزیونی خود باراک اباما اعلام کرد که ما و متحدان‌مان به دنبال سرنگونی حکومت سوریه بودیم؛ اما چون ایران نخواست، موفق نشدیم.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: در آخرین اعتراف وزیر خزانه‌داری آمریکا که اکنون مسؤول اصلی جنگ با ایران است، اعلام کرده در ۴۴ سال گذشته هر کاری علیه ایران انجام دادیم به شکست ما منجر شد؛ در واقع برخلاف آنچه تصور می‌شود، مسئول اصلی جنگ با ایران در ایالات متحده آمریکا نه وزیر جنگ، بلکه وزیر خزانه‌داری این کشور است که این موضوع نشان‌دهنده ماهیت جنگ اقتصادی کنونی با ایران است.

وی خاطرنشان کرد: واضح است که توانمندی‌های دنیایی و مادی ما باعث پیروزی‌مان نشد و باید علت را در قرآن بجوییم؛ چنانکه خداوند علت پیروزی مجاهدان الهی را یاری خود عنوان می‌کند.

سردار فدوی همچنین به اهمیت تفکر، اندیشه و علم‌اندوزی اشاره و عنوان کرد: علما و اندیشمندان باید به دستور‌ات الهی بیش از سایرین توجه کنند؛ لذا موضوع فرزندآوری که سفارش دین و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، باید مورد توجه جمع کنونی که از استادان دانشگاه هستند، قرار گیرد.

دومین دوره تربیت و تعالی هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) با حضور حدود ۲۰۰ نفر از استادان این دانشگاه به همراه خانواده آن‌ها و همچنین شخصیت‌های ملی از ابتدای هفته جاری در مشهد آغاز شد و امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی پایان یافت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار