مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور تاکید کرد؛

ضروریت توجه دانشجو معلمان به حوزه‌های دینی و فرهنگی

«صدیقی» گفت: اجرای فعالیت فرهنگی و توجه به حوزه‌های دینی و فرهنگی توسط دانشجو معلمان ضرورت است.
کد خبر: ۶۰۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 09August 2023

به گزارشضروریت توجه دانشجو معلمان به حوزه های دینی و فرهنگی دفاع‌پرس از فارس، «سجاد صدیقی» مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس با تاکید بر استفاده دانشجویان از ظرفیت‌های خود در زمینه نیازهای دینی، فرهنگی و علمی کشور اظهار داشت: دانشجو معلمان با شناخت دقیق از فضای کنونی در عرصه علم و فناوری به زمینه های مختلف توجه کنند.

وی، تأمین و تربیت معلمان، مدیران، مربیان، كاركنان و پژوهشگران مؤمن و متعهد، معتقد به مبانی دینی و ارزش های اسلامی و انقلابی، دارای فضائل اخلاقی و ارزش های والای انسانی، كارآمد و توانمند در تراز جمهوری اسلامی را از اهداف دانشگاه فرهنگیان برشمرد و افزود: دانشجو معلمان به دنبال تحول در امر تعلیم و تربیت و رساندن کشور به توسعه پایدار و همه جانبه باشند.

در ادامه این مراسم «سعید یوسفی» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر اجرای فعالیت فرهنگی مبتنی بر اندیشه های امامین انقلاب و تربیت معلم جوان انقلابی گفت: دانشجویان با مبانی اندیشه ناب اسلامی و راه و اندیشه امامین انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی تصریح کرد: نقشه راه علمی و عملیاتی برای فعالیت های سالیانه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس تدوین گردد.

در این مراسم علیرضا ایزدی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس معرفی و از زحمات مهران ذوالفقاری مسئول پیشین این تشکل تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار