وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین تجلیل از خبرنگاران:

اثر قلم خبرنگار از هر جنگ‌افزاری تاثیرگذارتر است

مرتضوی گفت: خبرنگاران در هر کسوت و رسانه‌ای که قرار دارند در کسوت دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های این مرز و بوم هستند.
کد خبر: ۶۰۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ - 09August 2023

اثر قلم خبرنگار از هر جنگ‌افزاری تاثیرگذارتر استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز (چهارشنبه) با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در هر کسوت و رسانه‌ای که قرار دارند در کسوت دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های این مرز و بوم هستند.

مرتضوی ادامه داد: خبرنگاری که در حوزه فرهنگ است دغدغه فرهنگی دارد و خبرنگاری که در حوزه اجتماعی فعالیت دارد پیگیر دغدغه رفع نیاز‌ها و مشکلات مردم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: خبرنگاری که در حوزه سیاست و بین‌الملل فعالیت می‌کند اثر و جوهر قلم‌اش در صحنه نبرد از هر جنگ افزار سختی تاثیر گذارتر است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) ماموریت ویژه جهاد تبیین را به ما دادند؛ لذا ما با هر سلیقه و گرایشی باید در جغرافیای جهان و در اعتلای آرمان‌های الهی و ارزش‌های ملی جهاد تبیین داشته باشیم.

مرتضوی یادآور شد: اگرچه ۱۷ مرداد به‌صورت نمادین روز خبرنگار است، اما همه روز‌ها روز خبرنگار است؛ چرا که شما به‌طور دائم در تلاش و کوشش هستید و اساسا شغل خبرنگاری با سایر مشاغل متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: تصور می‌کنم آن‌هایی که می‌پذیرند خبرنگار شوند یک دردی احساس می‌کنند که وارد این کارزار می‌شوند؛ امیدوارم شما عزیزان اصحاب رسانه در دفاع از کیان ایران اسلامی، جهاد تبیین و رعایت حقوق مردم موفق باشید.

در پایان این مراسم صمیمی، با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پوستر نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای حوزه کار (کارساز) رونمایی گردید.

انتهای پیام/271 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار