در دیدار مدیرکل بنیاد مستضعفان استان کرمانشاه؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: فرهنگ دفاع مقدس گنجی گرانبها و سرمایه‌ای تمام‌نشدنی است

سردار «خوشبخت» گفت: ما امروز هرچه از انقلاب و فرهنگ اسلامی داریم، همه در بستر دفاع مقدس پیش می‌رود و اگر بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را نهادینه کنیم، همچون گنجی گرانبها و سرمایه‌ای تمام‌نشدنی است.
کد خبر: ۶۰۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 10August 2023

فرهنگ دفاع مقدس همچون گنج گرانبها و سرمایه ای تمام نشدنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، امروز مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد مستضعفان استان کرمانشاه  دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این دیدار دوران دفاع مقدس را مهیا کننده نیازهای مادی و معنوی دانست و اظهار داشت: ما امروز هر چه از انقلاب و فرهنگ اسلامی داریم، همه در بستر دفاع مقدس پیش می‌رود و اگر بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را نهادینه کنیم همچون گنج گرانبها و سرمایه ای تمام نشدنی است.

وی گفت: جوانان ما با الگو از جوانان دوران دفاع مقدس و با اخلاص و ایمان و بصیرت امروز در جبهه جهاد در عرصه های دفاعی و فرهنگی حضور دارند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید از آنها حمایت و دفاع کنیم.

به گفته سردار خوشبخت، فرهنگ عاشورا نیز و در امتداد آن فرهنگ دفاع مقدس نسخه ای برای تمام دوران‌ها است و دفاع مقدس همه جناح‌ها را در خود جای داده و کلید وحدت بوده و فرهنگ دفاع مقدس نباید فراموش و تحریف شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در خصوص هتک حرمت به خانواده شهید علیخانی و همچنین به اهمیت مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خاطرنشان کرد و گفت: خانواده‌های معظم شهدا و خصوصاً شهدای مدافع حرم بهترین آمران به معروف هستند و همه باید قاطعیت از آنها دفاع و حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت کار شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: این افراد برای امنیت کشور و دور ماندن نگاه دشمنان از زنان و دختران این مرز و بوم، جان با ارزش خود را تقدیم کردند بنابراین امروز همه ما وظیفه داریم پاسدار حریم و حافظ امنیت خانواده آنها باشیم.

اقتدار کشور و پیشرفت‌های آن را مدیون ازخود گذشتگی های ایثارگران و جانبازان هستیم

«محمدرضا امیری» مدیرکل بنیاد مستضعفان استان کرمانشاه نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: ما اقتدار کشور و پیشرفت های آن را مدیون ازخود گذشتگی های ایثارگران و جانبازان هستیم و این که ایران به عنوان کشوری مقتدر و توانمند در دنیا حرف اول را می زند و شاهد صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان هستیم، همه و همه به واسطه مجاهدت های شهداست.

به گفته وی؛ یکی از مهمترین علل مخالفت سردمداران کفر و تلاش‌هاشان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همین رشادت‌های ایثارگران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها