فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا:

جوانان ایرانی پیرو مکتب عاشورا هستند

سردار خادم سیدالشهدا گفت: جوانان جامعه ما و پاسداران انقلاب اسلامی همان مسیر نورانی عاشورای سال ۶۱ هجری و نهضت سال ۱۳۵۷ حضرت امام خمینی (ره) را با صلابت ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۶۰۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 10August 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلاء نیروی زمینی سپاه در حاشیه مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز می‌بینیم که یزیدیان زمان، به قرآن عزیز هتک حرمت می‌کنند؛ ولی منجر به وحدت بیشتر مسلمانان و جهان و پیروان ادیان و مذاهب مختلف دنیا می‌شوند.

سردار خادم سیدالشهدا افزود: طبق بیانات فرمانده معظم کل قوا، دشمنان قسم‌خورده اسلام با بکارگیری شبکه‌های ماهواره‌ای و تبلیغات مسموم در فضای مجازی می‌خواستند یاد و خاطره عاشورا و نهضت سرخ حسینی از بین ببرند، ولی مردم میهن اسلامی و دنیا، بر خلاف پروپاگاندای رسانه‌ای شیطان بزرگ، عاشورا و محرم امسال را پرشورتر برگزار کردند.

وی با بیان خاطراتی از انس و الفت شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس گفت: هر شهیدی که بر زمین می‌افتاد و خود را در محضر حضرت سیدالشهداء علیه السلام می‌دید، قرآنی در جیب داشت و آن شهیدِ راه حسین علیه السلام بود که در حالی جان می‌داد که قرآنش با خون خود مرکب و معطر شده بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا خاطرنشان کرد: امروز جوانان جامعه ما و پاسداران انقلاب اسلامی همان مسیر نورانی عاشورای سال ۶۱ هجری و نهضت سال ۱۳۵۷ حضرت امام خمینی رحمت الله علیه را با صلابت تمام ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها