مشاور وزیر آموزش و پرورش:

انگیزه و خلاقیت ۲ عنصر موفقیت در ماموریت های آموزش و پرورش است

«هاشمی نکو» در آئین تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: هرچقدر که انگیزه و خلاقیت در پیشبرد اهداف بیشتر باشد همان‌قدر موفق تر عمل خواهیم کرد چون انگیزه سبب پشتکار نیز می‌شود و باید ما برای ارتقای این ۲ شاخص کوشا باشیم.
کد خبر: ۶۰۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ - 10August 2023

انگیزه و خلاقیت ۲ عنصر موفقیت در ماموریت های آموزش و پرورش استبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «سید بابک هاشمی نکو» مشاور وزیر آموزش و پرورش، روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار داشت: از جمله ماموریت های فوری، ساماندهی نیروی انسانی و اقدام برای پروژه مهر است که لازم است با همگرایی بتوانیم آنها را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: از جمله نیازهای امروز سیستم آموزش و پرورش اتحاد و انسجام درونی است و اگر همگی بصورت یک کل متصل عمل کنیم کارهای بسیار اثربخشی محصول آن خواهد بود

مدیرکل جدید اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با تشکر از اقدامات و خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی بیان کرد: توفیق خدمتگزاری در دستگاه آموزش و پرورش در استانی نصیب ما گشته که شهر علامه ها و عالمان محسوب می‌شود و معلمی شغلی است که رشد و پویایی آینده مملکت را رقم می‌زند.

«مسعود سعادتی» افزود: هر بار که تاریخ را مرور می‌کنیم، نام آذربایجان می‌درخشد و افتخار ما خدمت در این نقطه است که به فرموده مقام معظم رهبری سر ایران محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سالم ترین و متخصص ترین مجموعه اداری در آموزش و پرورش است چون جنس کار در این نهاد لطیف و لذت بخش است و تعلیم و تربیت بسیار گرانبها است برای افرادی که قصد تأثیرگذاری در جامعه را دارند.

سعادتی دارای دکترای تخصصی از دانشگاه تبریز و همچنین حائز رتبه علمی استادیار و مدیر گروه علوم پایه دانشگاه فرهنگیان استان بوده و از مهم ترین سوابق سیاسی و مدیریتی وی می توان به معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، مشاوری مدیر کل آموزش و پرورش و ریاست گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اشاره کرد.

تدریس در مدارس عجب شیر و تبریز، مدیر گروه های آموزشی، تالیف دو کتاب در حوزه آموزش و پرورش و انتشار چندین مقاله در حوزه آموزش و پرورش از دیگر فعالیت های فرهنگی سعادتی است که آخرین مسئولیت وی فرمانداری ویژه شهرستان میانه بود.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از جانب مقام عالی وزارت از زحمات حجت الاسلام «علی پوررادی» تقدیر و تشکر شد و حکم مدیر کلی استان به دکتر «مسعود سعادتی» تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها