معاون استاندار مرکزی:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب پاسداری از هویت ملی می شود

نظری گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات موجب پاسداری از هویت ملی می شود.
کد خبر: ۶۰۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ - 10August 2023

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب پاسداری از هویت ملی می شودبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: دوام و بقای هر جامعه‌ای به حضور حداکثری و نقش آفرینی مردم در صحنه است و امروز حضور حداکثری در انتخابات به عنوان یکی از ارکان مردم سالاری اهمیت بسیاری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم در نظام اسلامی است و پیام اقتدار ملی را به جهانیان مخابره می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: به کارگیری اراده ملی در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری موجب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت خواهد شد و زمینه پیشرفت و رسیدن به قله‌های سربلندی ملت را رقم خواهد زد.

نهایی شدن ثبت‌نام ۳۳۱ متقاضی داوطلبی انتخابات مجلس در استان مرکزی

وی با اشاره به آخرین روند پیش ثبت نام انتخابات مجلس در استان مرکزی گفت: تعداد متقاضیان پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سومین روز از این فرآیند در این استان به ۳۳۱ نفر رسید.

نظری افزود: ۱۰۶ نفر در روز اول، ۱۰۳ نفر روز دوم و ۱۲۲ نفر نیز در روز سوم از استان مرکزی متقاضی داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند که پیش‌ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.

وی ادامه داد: در روز اول از آغاز پیش ثبت نام، از حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان ۵۱ نفر، تفرش آشتیان و فراهان ۱۷ نفر، خمین ۹ نفر، شازند ۸ نفر، ساوه زرندیه ۱۷ نفر و محلات و دلیجان نیز چهار نفر پیش‌ثبت نام کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: در روز دوم نیز از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب ۴۳ نفر، تفرش، آشتیان و فراهان ۱۲ نفر، خمین ۱۲ نفر، شازند ۱۷ نفر، ساوه و زرندیه ۱۶ نفر و محلات و دلیجان ۳ نفر پیش ثبت نام را انجام دادند.

وی بیان کرد: در روز سوم نیز از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب ۴۷ نفر، تفرش، آشتیان و فراهان ۲۰ نفر، خمین ۱۶ نفر، شازند ۱۲ نفر، ساوه و زرندیه ۱۹ نفر و محلات و دلیجان ۸ نفر پیش ثبت نام کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: فرآیند پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز و تا ۲۲ مردادماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه keshvar.moi.ir مرحله پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها