امام جمعه کوهدشت:

مردم و مسئولان حرمت خانواده‌های شهدا را حفظ کنند

حجت الاسلام طهماسبی با تأکید بر لزوم تعظیم و تکریم شعائر اسلامی، گفت: امروزه وظیفه مردم و مسئولان است که حرمت خانواده‌های شهدا را نگه داشته و این بزرگواران که فرزندان و عزیزان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند را تکریم کنیم.
کد خبر: ۶۰۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ - 10August 2023

مردم و مسئولان حرمت خانواده‌های شهدا را حفظ کنند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین طهماسبی»، امام جمعه کوهدشت در اولین یادواره ۴۵۰ شهید کوهدشت و گرامیداشت شهید مدافع وطن قدرت‌الله عبدیان با اشاره به آیات قرآن در رابطه با عظمت شهدا، گفت: هرچه داریم از برکت شهیدان است و حرکت مقدس شهیدان باعث رسوایی حیله‌های دشمنان شده است و از برکت خون شهدا، دست دشمنان در اهداف شوم‌شان رو خواهد شد.

 وی با تأکید بر لزوم تعظیم و تکریم  شعائر، افزود: امروزه وظیفه مردم و مسئولان است که حرمت خانواده‌های شهدا را نگه داشته و این بزرگواران که فرزندان و عزیزان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند را تکریم کنیم.

 طهماسبی ضمن اشاره به همسو بودن خط فکری شهدا و شهادت با مسیر حرکت امامین انقلاب، تصریح کرد: باید همچنان در مسیر شهدا قدم برداریم و در جنگ فکری و اعتقادی که دشمن به راه انداخته است سربلند و سرافراز باشیم و دشمن را شکست دهیم .

  امام جمعه کوهدشت با اشاره به سابقه درخشان شهرستان کوهدشت در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شهرستان کوهدشت نیازمند حمایت همه‌جانبه است، هر چند تا کنون خدمات خوبی ارائه شده است ولی همچنان لازم است بیش از پیش خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی شامل حال مردم این خطه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار