مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

شهدای فراجا تضمین کننده امنیت پایدار و اقتدار کشور هستند

حجت الاسلام عبدی گفت: شهدای فراجا سرمایه‌های انقلاب اسلامی و تضمین کننده امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۶۰۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ - 10August 2023

شهدای فراجا تضمین کننده امنیت پایدار و اقتدار کشور هستندبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بعد از ظهر پنج شنبه در یادواره شهدای امنیت فراجا که به همت هیئت پهلوانی و زورخانه ای مرکزی و ستاد کنگره شهدای استان مرکزی در زورخانه شهرداری اراک برگزار شد، اظهار داشت: شهدا ستون‌های محکم اقتدار و امنیت نظام اسلامی و مایه عزت و کرامت ملت هستند و بخش مهمی از هویت نجات بخش امروز همچون ایثار و ازخودگذشتگی، استکبار ستیزی و ثبات در قدم در مسیر ارزش‌های اسلامی را به برکت شهدا داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: شهدا برای اعتلای نظام اسلامی با مجاهدت و فداکاری‌هایشان تمام قد به میدان آمدند و همچون ستاره‌هایی پرفروغ راه عزت و سربلندی را به ملت نشان دادند.

وی ادامه داد: نظام اسلامی به برکت وجود ولایت اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت در مقابله با توطئه‌های دشمنان بیمه شده و وجود فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملت از مؤلفه‌های مهم قدرت و اقتدار محسوب می‌شود.

عبدی اضافه کرد: مکتب شهدا درس‌ها و پیام‌های زیادی دارد که مهمترین آن تبعیت از ولایت و حفظ وحدت جامعه است و سیره شهدا برای مردم امیدآفرین و حیات‌بخش است و جوانان در گام دوم انقلاب نیازمند بهره‌برداری از فرهنگ ایثار و شهادت هستند تا بتوانند قله‌های بلند را فتح کنند.

وی با بیان اینکه شهدای فراجا سرمایه‌های انقلاب اسلامی و تضمین کننده امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز عزت ایران اسلامی برگرفته از مجاهدت‌های شهدا در عرصه‌های مختلف است و ما در قبال شهدا مسئولیت سنگینی بر عهده داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد: امروز در مراسم یادواره شهدای فراجا همه باید عهد ببندیم ضمن ادامه راه شهدای عزیز انقلاب اسلامی مقتدرانه از راه و سیره این عزیزان دفاع کنیم و اجازه جولان به هنجار شکنان ندهیم و از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی انتظار داریم قاطعانه با هنجار شکنان برخورد کنند.

وی افزود: اسلام باید سنگرهای کلیدی را فتح کند و این تنها با محقق شدن تمدن اسلامی محقق می‌شود که مقدمه آن تشکیل دولت اسلامی است و لازمه آن عملیاتی نمودن فرامین امامین انقلاب اسلامی است و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امروز باید در رأس همه امور قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار