نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی:

رسانه‌ها در ایجاد امنیت اجتماعی نقش آفرینی کنند

«محسنی بندپی» با اشاره به نقش رسانه در مقوله ایجاد امنیت اجتماعی، گفت: رسانه می‌تواند هم موجب بحران شود و هم بحران زدایی کند.
کد خبر: ۶۰۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ - 10August 2023

رسانه‌ها در ایجاد امنیت اجتماعی نقش آفرینی کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدعلی محسنی بندپی» نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در همایش استانی گرامیداشت «روز خبرنگار» که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۲۷شهید رسانه استان و شهید «مهرعلی حسینی» شهید شاخص رسانه سپاه کربلا، اظهار داشت:‌ مدت هاست که رویکرد سنتی رسانه به کنار رفته است.

وی با بیان اینکه از عصر ارتباطات گذشتیم و به سلطه ارتباطات رسیدیم، افزود: نقد منصفانه مورد توجه اصحاب خبر و رسانه باشد.

محسنی بندپی با اشاره به نقش رسانه در مقوله ایجاد امنیت اجتماعی، گفت: رسانه می‌تواند موجب بحران شود و همچنین می‌تواند بحران زدایی کند.

وی با بیان اینکه امنیت یک واژه سخت افزاری و نظامی نیست و به یک واژه نرم افزاری بدل شده، ادامه داد: این روز‌ها به شدت به امنیت اجتماعی نیاز داریم چرا که دیگر از گزینه‌های روی میز (حمله نظامی) ما را نمی‌هراساند بلکه با ایجاد جنگ ترکیبی و شناختی دنبال ایجاد ناامیدی در بین ملت هستند.

محسنی بندپی از انتخابات به عنوان مهمترین پدیده سیاسی اجتماعی یاد کرد و اذعان داشت: مشکلات خودمان را در دورن خودمان حل خواهیم کرد بیش از هر زمانی دیگر جمهوری اسلامی به مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای نیاز دارد رسانه‌ها برای تحقق این مهم همانند دیگر دوره‌های انتخابات به خط شوند.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات اصحاب خبر و رسانه را با جدیت پیگیر خواهم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار