در همایش استانی گرامیداشت «روز خبرنگار» عنوان شد؛

قدردانی استاندار مازندران از اصحاب خبر و رسانه/ رسانه‌ها نقد منصفانه داشته باشند

«حسینی پور» گفت: خبرنگاران با تعهد، ایمان و بصیرت برای توسعه و پیشرفت ایران عزیز خوش درخشیدند و قدردان این همت والای اصحاب خبر و رسانه هستیم.
کد خبر: ۶۰۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ - 10August 2023

قدردانی استاندار مازندران از اصحاب خبر و رسانه/ رسانه‌ها نقد منصفانه داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران عصر امروز در همایش استانی گرامیداشت «روز خبرنگار» که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید «محمود صارمی» و ۲۷ شهید رسانه استان مازندران با اشاره به نقش آفرینی حضرت زینب (س) برای روایتگری اهداف قیام عاشورا، اظهار داشت: خبرنگاران دوران دفاع مقدس نیز در جبهه‌های نبر حق علیه باطل (رژیم بعث عراق) به درستی حقانیت ایران اسلامی را روایت کردند و این روایتگری موجب شناساندن انقلاب اسلامی به جهانیان شد.

وی به نقش خبرنگاران در کسب توفیقات جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: خبرنگاران با تعهد، ایمان و بصیرت برای توسعه و پیشرفت ایران عزیز خوش درخشیدند و قدردان این همت والای اصحاب خبر و رسانه هستیم.

حسینی پور ضمن قدردانی از خبرنگاران مازندران برای دغدغه‌مندی جهت رفع مشکلات مردم از طریق مطالبه‌گری و نقد منصفانه و سازنده، گفت: خبرنگاران در دولت سیزدهم نیز همراهی شایسته تحسینی با دولتمردان در عرصه ملی و استانی دارند و این تعامل و نقد سازنده موجبات پیشرفت و ترقی را فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه مازندران در دولت سیزدهم رشد ۵ درصدی اقتصادی را تجربه کرد، افزود: خبرنگاران در تحقق این مهم دوشادوش مسئولین گام‌های اساسی برداشتند چراکه مطالبه‌گری این قشر بخش اعظم توفیقات را رقم می‌زند.

حسینی پور از کاهش آمار طلاق خبر داد و گفت: ۱۹۸واحد تولیدی راکد و نیمه تمام به چرخه تولید بازگشتند.

وی با بیان اینکه از تعطیلی ۳۰۰ واحد تولیدی در دولت سیزدهم جلوگیری بعمل آمد، افزود: کسب رتبه دوم نرخ ایجاد اشتغال در کشور از آن مازندران است.

حسینی پور از احیای اقتصاد روستا خبر داد و گفت:‌ تلاش داریم روستا‌های استان به مرکز تولید تبدیل شوند و مقصد گردشگران داخلی و خارجی باشند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد: مدیران که از خبرنگاران استان طرح دعوا کردند باید شنبه آینده شکایت خود را پس بگیرند.

حسینی پور خطاب به خبرنگاران خواستار آسیب شناسی مسائل استان در حوزه‌های مختلف شد و گفت: باید به توسعه استان کمک کنیم در کل کشور هر مسئولی به فکر استان خودش است مازندران باید به فکر خودش باشد تا اگر جمعیت استان در ۲۰سال آینده به ۱۵میلیون نفر برسد با چالش فرهنگی، اقتصادی و... مواجه نشود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در ریل گذاری برای توسعه استان کمک کار مسئولین باشند، افزود: رشد ۸درصدی اقتصاد استان در دستور کار قرار دارد رسانه کمک کنند در این ریل گذاری شاهد توفیقات بیشماری باشیم چرا که جایگاه اقتصادی مردم مازندران به پیشینه دینی و فرهنگی مردمان این دیار برسد.

حسینی پور خواستار نقد منصفانه برای توسعه استان شد و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با نقد منصفانه و سازنده مسئولین را در مسیر توسعه این خطه از شمال کشور قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار