مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

آمادگی لازم برای پذیرایی بزرگ اربعین در کرمانشاه برپا شده است

حجت‌الاسلام «احمدی» گفت: با تمهیدات انجام شده اربعین امسال باشکوه‌تر از اربعین سال گذشته برگزار خواهد شد و اقدامات لازم برای این پذیرایی بزرگ آماده شده است.
کد خبر: ۶۰۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ - 11August 2023

آمادگی لازم برای پذیرایی بزرگ اربعین در کرمانشاه برپا شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه شامگاه  (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب که با محوریت برنامه‌های اربعین برگزار شد، اظهار داشت: با تمهیدات انجام شده اربعین امسال باشکوه‌تر از اربعین سال گذشته برگزار خواهد شد و اقدامات لازم برای این پذیرایی بزرگ آماده شده است.

وی افزود: در کمیته فرهنگی اربعین استان چند کار گروه راه اندازی شده که کارگروه تبلیغ با حضور و آموزش ۱۲۰ مبلغ یکی از این کارگروه‌ها و کارگروه فضای مجازی یک کارگروه تعریف شده دیگر است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارگروه حسینیه هم کارگروه دیگر کمیته فرهنگی استان است که در مرز خسروی یک حسینیه بزرگ راه اندازی شده و از مداحان و سخنرانان مطرح کشوری برای حضور در این حسینیه دعوت به عمل آمده است‌.

احمدی گفت: کارگروه فضاسازی هم کار خود را شروع کرده و ۸۰ بنر برای فضاسازی طراحی شده و دیوار نویسی‌ها هم در حال انجام است و کارگروه بیت الحسین برای کسانی که قصد دارند میزبان زائران در منزل خود باشند آماده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد: با همکاری مخابرات سامانه‌ایی راه‌اندازی شده که هر زائری که به استان کرمانشاه وارد می‌شود پیامکی دریافت خواهد کرد با این مضمون که به کرمانشاه دروازه کربلا خوش آمدید سامانه امداد زائر ۳۱۳۸ در خدمت شماست که در این سامانه بیش از ۵۰۰ نوع خدمت از قبیل محل بانک‌ها، درمانگاه‌ها سرویس‌های بهداشتی و موارد دیگر تعریف شده است.

وی بیان کرد: با همکاری بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار طرحی با عنوان زیارت نیابتی شهدا انجام می‌شود و تصاویر شهدای استان در اختیار زائران و کاروان‌ها قرار می‌گیرد تا زیارتی به نیابت شهدا داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار