وزیر ارتباطاعات:

دولت قدردان فداکاری و ایثار شهدا و خانواده‌های آنان است

«زارع پور» گفت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون فداکاری و ایثار شهدا و خانواده‌های آنان است و دولت قدردان این فداکاری هاست.
کد خبر: ۶۰۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶ - 11August 2023

دولت قدردان فداکاری و ایثار شهدا و خانواده‌های آنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «عیسی زارع پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز میهمان خانواده شهید علیخانی در کرمانشاه بود و با همسر و فرزندان شهید حسین علیخانی که چند روز پیش و پس از انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به خانمی بدحجاب مورد هتک حرمت قرار گرفته بود دیدار و از آنان دلجویی کرد.

شهید«حسین علیخانی» از رزمندگان استان کرمانشاه بود که ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ در نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش در حلب سوریه به همراه شهید «اکبر نظری» دیگر رزمنده کرمانشاهی به شهادت رسید.از شهید والامقام ۲ فرزند دختر و یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

 زارع پور در ادامه با حضور در منزل شهید مهدی نوروزی از دیگر شهدای مدافع حرم استان، اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون فداکاری و ایثار شهدا و خانواده‌های آنان است و دولت قدردان این فداکاری هاست.

مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و مدیرکل روابط عمومی استانداری هم در این دیدارها وزیر را همراهی کردند.

مهدی نوروزی» در تاریخ ۲۰ دی سال ۱۳۹۳ و در دفاع از حرمین عسکریین در العوینات در ۴۰ کیلومتری سامرا توسط گروهک تروریستی داعش به شهادت رسید.

استان کرمانشاه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) ۱۵ شهید را تقدیم اسلام کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها